Tänker man efter så har vi bantar truppen i år med 10 mille. Lägg till alla skador så är vi nere på 15 mille?
Krupic? Billig
Krutil? Billig
Johnsson? Gratis
Claesson? Billig
bratsson wrote:Tänker man efter så har vi bantar truppen i år med 10 mille. Lägg till alla skador så är vi nere på 15 mille?
Krupic? Billig
Krutil? Billig
Johnsson? Gratis
Claesson? Billig
Vi ska inte vinna detta.
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Claesson har spelat sin sämsta hockey för säsongen nu i slutspelet. Där har han inte hängt med. Den av ovanstående som gjort det bäst är Johnsson. Övriga har enorma problem med tempot.
bratsson wrote:Tänker man efter så har vi bantar truppen i år med 10 mille. Lägg till alla skador så är vi nere på 15 mille?
Krupic? Billig
Krutil? Billig
Johnsson? Gratis
Claesson? Billig
Vi ska inte vinna detta.
Claesson har spelat sin sämsta hockey för säsongen nu i slutspelet. Där har han inte hängt med. Den av ovanstående som gjort det bäst är Johnsson. Övriga har enorma problem med tempot.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ja alltså dom är ju värvade som utfyllnadsspelare egentligen och det gör dom bra tycker jag. Men det håller inte helt enkelt.
I ett slutspel ska det inte bli 4-4 t.ex. gäller även Frölunda.
Krupic? Billig
Krutil? Billig
Johnsson? Gratis
Claesson? Billig
Vi ska inte vinna detta.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ja alltså dom är ju värvade som utfyllnadsspelare egentligen och det gör dom bra tycker jag. Men det håller inte helt enkelt.
I ett slutspel ska det inte bli 4-4 t.ex. gäller även Frölunda.
Framförallt skall du inte släppa fem trissor - hemma (!) Vi står som en näpen smurf med trosorna nere och tar in allt som kommer emot oss. Det kyska fjolårslåset med Ilari, Christian, 'Kjell' och 'Den Store' lyser med sin frånvaro.
MEN - Växjö Lakers Hockey har vänt 0-2 förr (mot Losers HC, vilka annars?? Ha ha) Frölunda är på intet sätt magiska i år. Tyvärr signalerar vi ju samma genanta "kom-och-sätt-på-mig"-mentalitet i match efter match när vi kliver ut i samma silkestrosor