Tror vi kan glömma att vi får några 1000 biljtter..Alla i Gbg vill se Kallio, så en 200-300 biljtter skulle jag gissa på...hoppas jag har fel
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Då är det ju tur att vi har skippat flygresan till Luleå.jebbe wrote:Man kan säga att man kan fastna lite grand med buss åxå. Kommer så väl ihåg när vi satt halva natten strax söder om Filipsstad, mitt över hela vägen. Då hade vi blivit klara för HA, (med om jag inte minns fel) tre omgångar kvar av 1:an. Har vid två tillfällen även suttit fast med buss ute i skogen efter att jag varit i Sälen och åkt skidor. Har åxå blivit stående med bilen, så det är nog inte större risk att åka tåg.
Bortaklack står ju "M" på. Den gula mittemot är Ungdomsklack* t.o.m. 14år: Gul (J) 8Se Bild)AN wrote:Tittade på arenaplanen för scandinavium via Frölundas hemsida.
Någon som vet om det lilla gula området på kortsidan mittemot hemmastå är bortastå i Scandinavium? Kan man då tänka sig att det går att försöka koncentrera sittplatsköp bakom eller runt denna lilla gula plätt? Är det sittplatser där som säljs styckvis?
Vem fan dricker vin?Talismanen wrote:Men för fan hold your horses lite nu. OM det nu skulle bli tåg så nog klarar vi av att underhålla oss själva den lilla biten. Käka? Vi dricker öl vettja (ja eller vin)
Håller med dej Putte ,det innebär ett stort ansvar om denna resa ska arrangeras av LL och som alltid brukar vara toppen av vår resesektion.Nu svävar detta ut ganska mycket t.ex tror jag att det fordras polisbevakning redan vid Centralstationen och en march till arenan också måste ha poliskydd .för att inte snacka.om efter matchen.Nu har vi ingen aning om vi överhuvudtaget får mer ån 170 biljetter och om så skulle vara fallet är det resesektionen sak och se om det är möjligt att ordna en tågresa med så många ur säkerhetssynpunkt.Utan att alls veta hur resesektionen resonerar om vi får fler biljetter så i varje fall jag övertygad om att de ser hellre bussar som kör ända fram till arenan om LL .ska arrangera resan.OBS!Detta är bara vad jag tror utan att ha några som helst belägg för.PutteA wrote:Vi kanske ska lägga ner resesektionen, dom känns en aning överflödiga just nu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mycket bra förslag Pigge!!!Piggelin wrote: Sedan är det ju roligt att det finns personer som är intresserade att jobba för Lakejerna, anmäl ert intresse till valberedningen innan årsmötet.
Talismanen wrote:Jag dricker vin som fan och just nu oxåEricsson, du kanske ska anmäla ditt intresse att hjälpa till i resesektionen? Tror nog dom är tacksamma för lite hjälp. Hör av dig till dom vettja!
Att vara 500+ pers å gå ut på en perrong är riktigt mäktigt. Blivit två ggr i Gbg hittills.Ericsson wrote:Instämmer.
Ni kan inte säga att en bussresa skulle ge mer upplevelse om man jämför med över 500-600 samlade supportrar på ett tåg? Tänk o kliva ut på perrongen i Göteborg.. Fy helvete.
Ja det var jag.Ericsson wrote:Grymma videos!
Var du med själv thelemakos?