IceWOMEN wrote:Eftersom restaurangen bara har 160 platser undrar jag vems knä man får sitta i Om det är ett benigt knä tar jag med mig egen fläskpannnkaka och äter utomhus Passar förresten rödvin till pannkaka
OSA innan pannkakan åker in i ugnen
Pannkaka och rödvin är en riktigt delikatess. Särskilt när det avnjuts i någons knä
Fan sluta krångla till det.
Klonis ta fram två alternativ, folk får bestämma sig.
Passar de inte får man ta med sig mat eller köpa något i Örebro.
Bra jobbat med fyra bussar och matstoppet!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Och så kommer Amil in hit och tror att folk menar allvar. PAJAS!!!! Vi har ju kul för fan. Säger som buck, skrattar så jag gråter när jag läser hela tråden. Humor? Ja för mig
Håller med Talis ! detta e fan Humor !! hahaha
vet att detta kommer bli världens i särklass bästa matstopp EVER !! haha
Undrar om de blir så att man väljer båda maträtterna... tror ni man går Rödtjut med lite mjölk vid sidan ??
Talismanen wrote:Och så kommer Amil in hit och tror att folk menar allvar. PAJAS!!!! Vi har ju kul för fan. Säger som buck, skrattar så jag gråter när jag läser hela tråden. Humor? Ja för mig
det här var droppen. imorgon jävlar
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Som sagt, det kommer att bli världens mest hypeade matstopp. Har aldrig sett fram emot ett stop så mycket hehe. Hoppas bara att allas krav är fixade tills imorgon Klonis. Annars kan det bli hus i helvete Hahahaha
Talismanen wrote:Och så kommer Amil in hit och tror att folk menar allvar. PAJAS!!!! Vi har ju kul för fan. Säger som buck, skrattar så jag gråter när jag läser hela tråden. Humor? Ja för mig