Växjö Lakers - Västerås IK
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- challe_berglund
- Forumproffs
- challe_berglund
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
- challe_berglund
- Forumproffs
- challe_berglund
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Jag ser på vod och 2:a perioden va precis så bra som siffrorna visade. Att 3:e blir si och så är ju självklart.
F.ö så hatar jag viasatondemand numera då det strulade som fan i första perren och sista perren har jag inte haft nått ljud. Lägg ner dessa webbsändningarna om ni inte kan stå för iaf liiiite kvalité. Sopor!
F.ö så hatar jag viasatondemand numera då det strulade som fan i första perren och sista perren har jag inte haft nått ljud. Lägg ner dessa webbsändningarna om ni inte kan stå för iaf liiiite kvalité. Sopor!
Den som inte sjunger är taifare!!!
S24 funkade perfekt ikväll för mig! Hade lite problem förra sändningen.Talismanen wrote:Jag ser på vod och 2:a perioden va precis så bra som siffrorna visade. Att 3:e blir si och så är ju självklart.
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Ibland får man mer rätt än vad man egentligen bara hoppas ska inträffaCharlamov wrote:Med all rätt. Växjö ÄR bättre och SKA vinna. Om saker och ting fungerar och går som det ska vill säga. Poängmaskinerna borta (-148 p). Klenoderna äldre, mindre hungriga och allt tröttare. VIK blir en en munsbit.

”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
- challe_berglund
- Forumproffs