Nu ska vi tamejtusan se till att det kommer 7000-8000 åskådare till Troja! Vi måste lägga ribban högt nu, om jag så ska behöva ta platsen hängande i den västra högtalaren
Och snälla, prata inte pengar. En klubb som är skyldig sina supportrar 500k ska inte skryta om pengar. Annars gillar jag stämningen här.
Konstigt att inga lakejer syns till på vårt forum bara, piska upp stämningen lite. Lockar alltid med lite extra folk Ojdå, pengar igen.
tche wrote:En klubb som är skyldig sina supportrar 500k ska inte skryta om pengar.
näe, men om sina supportrar!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Banderrollen finns kvar och klart vi kan använda den. Den passar vid alla tillfällen.
Tror nog att vi får kämpa riktigt hårt för att inte överröstas av Troja. Ni vet hur det är på bortamatcher, särskilt invasioner. Det är otroligt många fler som helt plötsligt är med i klacken och sjunger så många ggr är det ju bättre drag borta än hemma. Så det blir till att kämpa och tända till rejält vilket jag inte betvivlar en sekund.
Tycker banderollen ska upp i början av matchen eller i början av någon period vet ej hur det är med belysning innan spelarna kommer in på isen tror ej den syns så mycket då.
Eventuellt att vi håller upp den i klacken och tänder lyset
Gäller att vi visar direkt vilket lag som är hemmalaget och drar igång klacken en bra bit innan kl 19
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Vi skulle även kunna förstärka texten å berätta för spelarna i uppvärmnngen att vi vill se dem visa dessa tre ord. Hela klacen är ni klara jajjamensan fattas bara. vilja Stålthet hjärta
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Erok om man är från älmhult kan man inte utala sig om bonde de vet du.
Megafon är skitbra om man e många och det kommer definitivt komma mer än 500 pers på onsdag....
vet att jag är från Älmhult men just nu har jag mitt andra hem i huvudstaden å kommer nog i framtiden att flytta dit så just nu är Ljungby en jävligt liten bonnhåla
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Då får du fan komma å ta en kopp kaffe en dag. . Hur som helst så anser nog de flesta i hockeysamanhang att Troja å Tingsryd är bonnasamhälle i hockeyn. Därav inte sagt att ni är dåliga för det. Men hetsen lever på ett vettigt sätt å det är det som är så jävla kul
Ljungby har nått vi inte har..... Garvaren..... jäkla god lunchrestaurang. Föreslog ägaren sista jag käkade där att han skulle hänga upp en lakerströja i taket med bland alla andra. Men han tyckte inte att det var nån bra idé..... vet inte varför????? .....
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
PutteA wrote:Ljungby har nått vi inte har..... Garvaren..... jäkla god lunchrestaurang. Föreslog ägaren sista jag käkade där att han skulle hänga upp en lakerströja i taket med bland alla andra. Men han tyckte inte att det var nån bra idé..... vet inte varför????? .....
Det påminner mig om min kusin som har en grekisk resturang i stockholm..Det var någon som frågade honom om han fick hänga upp turkiets landslagströja i hans resturang....Har aldrig sett en kille springa så fort innan....
PutteA wrote:Ljungby har nått vi inte har..... Garvaren..... jäkla god lunchrestaurang. Föreslog ägaren sista jag käkade där att han skulle hänga upp en lakerströja i taket med bland alla andra. Men han tyckte inte att det var nån bra idé..... vet inte varför????? .....
Skrev och frågade Kansliet och det verkade som om det inte fanns alls många biljetter kvar tills matchen på onsdag. ni som vill se derbyt se till o köp genast
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö