Lalin wrote:
En fighter ( bra sådan) känner man igen där jag är uppväxt.
Är du en sån gangsta brotha from da hood?
Lalin wrote:
Han har den viktigaste egenskapen som jag kallar "hjärta".
Sen veva visar han goda kunskaper i.
Man får inte förglömma att de har skridskor på sig, som gör det en aning besvärligt
Hjärta kan man inte köpa.
Veva kan de flesta göra som besitter lite mod.
Som gammal hockeyspelare kan jag intyga att jag är stabilare på isen på gatan.
Stor humor att bl.a nedomansky sågar Gath, om vi jämför Gath som t.ex smällde in en balja mot Mif, spottade ut en tand o en sprucken läpp och därefter åkte bort till båset och firade och var grymt taggad...som sedan själv upehåller 2 miffare hängandes i ryggen och är skälet till att 4-3 målet sker överhuvudtaget... Om vi jämför det + det faktum att han fått hurme ur balans samt fick Björk utvisad I malmö tidigare under säsongen vilket bäddade för Andres mål ( andre som ni inte ansåg ni behövde... haha stor humor ) och vändningen i malmö....om vi jämför dessa faktum mot era rollspelare... Thelin= Så fantastiskt värdelös och numera i hästen var det väl?...klass.... Hjalmarsson= En poängspruta och teknisk som Kjell Samuelsson ungefär, tillför noll... och då ES-mässiga Markusson... haha han gör inte ens en femtedel så mycket Nytta som Gath gör.... Så titta lite på fakta innan ni yrar en massa popcornsnissar....
Lalin wrote:
En fighter ( bra sådan) känner man igen där jag är uppväxt.
Är du en sån gangsta brotha from da hood?
Lalin wrote:
Han har den viktigaste egenskapen som jag kallar "hjärta".
Sen veva visar han goda kunskaper i.
Man får inte förglömma att de har skridskor på sig, som gör det en aning besvärligt
Hjärta kan man inte köpa.
Veva kan de flesta göra som besitter lite mod.
Som gammal hockeyspelare kan jag intyga att jag är stabilare på isen på gatan.
man kan ha hjärta för sitt lag oavsett om man är nykomling eller inte, alla spelare i Rögle är förstås helt egna produkter och har variogt md sen 5 års ålder eller?
Ge honom tröja 45
för det är ju ändå det vi får spela när han är med.
Tackla är bra i hockey MEN!
Det är också som i Tennis man kan inte gå på nät i tid och otid man blir överspelad. Ett skridskostarkt lag som kommer 4-4 =Målchans.
Vi skrattar åt att serra drog ett skämt! en "hon" från ängelholm var ute och flög med tankar åt Fröken Gath från vårat håll så HA HA vi tyckte den va rolig och om det inte passade herr orberst så kan han ju gå över till sitt eget forum där humorn säkert har mer kultur än här....
Undrar hur många gånger klacken kommer att sjunga "Ja det är våran Anton Hedman, ja det är våran Anton Hedman..deeet är våran Anton hedman..ja det är våran Anton Hedman.."!!! under snästa säsong