Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Då är vi lika goda kålsupare Du och jag om att skriva meningslösa inläggLasseMaja wrote:
Sånt du precis slängde ur dig nu Alfax tycker jag är så meningslöst och trist. "Enligt trovärdiga källor", det är väl precis så alla skvallertidninger skriver när man inte har en aning egentligen.
Lassemaja! Jag ber dig om ursäkt. Jag läste ditt inlägg igen och inser att jag överreagerade!LasseMaja wrote:Lalin, exakt vad var det i det jag skrev nu som gödde ditt hat mot Taif??![]()
Sånt du precis slängde ur dig nu Alfax tycker jag är så meningslöst och trist. "Enligt trovärdiga källor", det är väl precis så alla skvallertidninger skriver när man inte har en aning egentligen.
Jo tjena! Efter att klubben håvade in ett antal miljoner för några veckor sedan för det nya arena namnet... Men Högardh kanske slukade allt!alfax wrote:Jag tror att Rögle ska vara försiktiga att prata om ekonomi ,enl.trovärdiga källor råder det totalt inköpsstopp av material o.dyl . i den klubben nu.
Jasså?Lalin wrote:Podein vs Kenny! Tillåt mig skratta högt och juvligt![]()
Podein är större på alla tänkbara sätt
Nä men jag har hört från säkra källor att Kenny ska spela för Lakers nästa säsongHerr Oberst wrote:Menar du att Podein är en bättre spelare än Kenny?supportrarna wrote:Nä jag trodde det var Kenny JönssonHerr Oberst wrote:Värst vad griniga ni var då. Anar man trots allt en viss bitterhet från vissa här? Erkänn att ni faktiskt trodde det var Foppa som var på ingång
HAHA!
Du får gärna söka meriter. Att han är större för dig förstår nog alla, speciellt då du inte verkar ha "hängt med" så länge.Lalin wrote:För mig är han större! Fine? Eller ska jag börja söka efter meriter? Han har kommit till Växjö och spelat här. Skapat vänner, skänkt pengar trots att han överhuvudtaget inte har någon anknytning här.