Erik Lindhagen i TAIF

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

NEDOMANSKY wrote:Nja nu fär Vi hyfsa debatten, Lindhagen är bra och har potential och värvades till Lakers för att stå på tillväxt, nu har han emellertid gjort ett bra jobb och tagit en tröja, dock så anser jag att både Pasco och Alexander Johansson lätt tar en centerplats i Lakers 4.e Lina.
Pasco hade inte platsat i Lakers. I så fall hade McHöft platsat. Men hur motiverar du det?
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Det där kan t o m jag svara på:
Ron Pasco har en hel del mer i bagaget jämfört med MacHöft. Däremot tror jag inte Alexander Johansson hade platsat, Lindhagen har mer skilz och talang 8)
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Pasco är dessutom i full form, det var inte McConvey, K-Ödlan.
Mja, Primman stämmer nog med skillsen, men Alexander är en riktig kampspelare som är tung möta.
Last edited by NEDOMANSKY on 6 January 2008, 21:59, edited 1 time in total.
In Hinkum Veritas
Forumproffs

Post by #54 »

extra tung att möta iom att han/dem är tunga (pluralis) :)
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Sköna_Gröna
Forumamatör

Post by Sköna_Gröna »

Lakersfan_03 wrote:Vad PINSAMT. Herregud det är nog skillnaden mellan Lakers och Taif att vi ger spelarna en chans och inte hånar dom oavsett var de kommer ifrån. Varför tror ni CJ valde Lakers istället för TAIF ?. Det har alla ni riktiga Taif supportrar att tacka bönderna som säger sig hålla på eran klubb som kastade skit på CJ i en träningsmatch.
Tinsgryd tar man inte på allvar
Den frågan är ganska enkel. Pengar, pengar, pengar!
Stolthet, hjärta, tradition
Post Reply