Där gick Höneröven bet. Tsss...

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nja, håller med men ändå inte... gillar honom absolut, men hade du varit nöjd om Hönan presenterat honom som vår spjutspets...?Kloker wrote:En favorit för mig när han var här. Pondus, vassa armbågar och ett jävla gnetande. En matchvinnarmentalitetsspelare. En vinnarskalle!
Där gick Höneröven bet. Tsss...
Var ju dock en av SHL:s bästs forwards för en säsong sedan och hyggliga siffror i KHL. Johansson har haft stora problem med skador så det är ingen rättvis jämförelse. Jag tror att Peppe kommer bli bra för LHC.Kenpa wrote:Spelare som P. Lundh har en kort peak i karriären (a la A. Johansson). Den peaken tror jag är över och han hör än en gång hemma i en tredjekedja i ett absolut topplag i SHL. Med lite tur kanske det går att klämma något riktigt bra år ur han.
Svartvadet skrev att den han syftade på redan signat i NHL.Towen wrote:Scooter-AIK landar Tom PYATT (400 games i NHL). På deras forum antyds att bl a Växjö också var intresserade. Gissa vad - han är CENTER![]()
--> Svartis --> Det var väl inte vårt omtalade spjuth? Nu skall man ju inte tro på allt man läser (på andras) forum
Tror inte evertsson var speciellt intresserad av en dyr center. JFK, Pettersson, Horak kan alla lira center.Towen wrote:Scooter-AIK landar Tom PYATT (400 games i NHL). På deras forum antyds att bl a Växjö också var intresserade. Gissa vad - han är CENTER![]()
--> Svartis --> Det var väl inte vårt omtalade spjuth? Nu skall man ju inte tro på allt man läser (på andras) forum