Tycker man bör spela på det sättet som passar zlatan, är han så pass stor stjärna så är det en självklarhet att man tjänar på att anpassa sig efter honom. Han spelar inte i Barcelona för att han vann på en trisslott
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Framspelningen är ju hur grym som helst och alla har ju sett den vid det här laget. Men allvarligt, hur jävla skön är inte kommentatorn (Ray Hudson) i denna videon då? Det härligaste jag hört på länge
Kul att alla kritiker håller sig tysta. Han skulle ju floppa så enormt sa alla. Zlatans debutsäsong ser ut och sluta mycket bra. vi får se när ligan är slut hur många mål han gjort.
Klackpassningen är genialisk.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Det kan vara slutspelat i landslaget för Zlatan. Och Hamrén väljer Allbäck som assisterande??? Meriterad? Knappast. Tillfälligt? Hoppas. Jörgen Lennartsson bör väl vara given på den positionen men sin kunskap om återväxten.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw
Inte för att jag ligger sömnlös direkt över nåt som rör fotboll, men Lennartsson vore självklart det bästa valet som assisterande. Intressant om Zlatan tjurar ihop och inte vill vara med längre. Det innebär ju att nån ny kommer in, kanske rent av nån som kan göra mål i landslaget.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Jag ser det bara som ett utspel för att hålla fokuset på han själv uppe så gott det går här hemma. Är det nån som tror att inte Zlatan vill vara med i ett kommande EM eller VM, där alla världens bästa spelare är med......utom Zlatan??? Neee, tror inte de. Å skulle han nu välja att hoppa av under ett långt och plågande kval, för att sen visa sitt intresse igen om vi blir klara för ett nytt mästerskap, så hoppas jag innerligen att intresset från landslagaledningen är ZERO!!! Har han inte vart med och tagit landet dit, ska han heller inte peta undan nån som gjort sitt!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
När Zlatan VILL spela så kommer han också att göra det. När det blir återstår att se. Vi får se om han ändrar sig inom en snar framtid detta handlade framförallt om en vänskapsmatch.
''Men Helsingborgs Bosse Nilsson har en önskan: när Zlatan kommer tillbaka till landslaget måste han få ställa sina egna krav.
– Vissa spelare får man, med tanke på vad de har utöver landslaget, särbehandla litegrann. Det rimmar inte alltid med politiken i svenska samhället. Samtidigt accepterar nog alla att man är diplomatisk med en spelare som kan vara skillnaden mellan ett mästerskapsslutspel eller inte, säger Nilsson. ''
Inte alltid laget vinner fast man har en världstjärna med. Kolla sverige finland. Stryk med 7-0 fast foppa var med. Nä sverige lysssna på neddo å ställ upp med J-20 i nästa tramstunering
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Henke avgjorde bara CL-finalen...Hur många mål har zlatan öst in i CL efter gruppspel..... nej just det ja... Grymt inlägg av Alves, bra avslut av zlatan, i övrigt slog han bort en del bollar. Inte riktigt den fyrverkeripjäs man hade hoppats på tyvärr, 2 lag som tog ut varandra mer eller mindre.
Den fyrverkeripjäsen duger gott för mig och säkert för alla barcafans över hela världen. Du vet han avgjorde matchen. Trots några bortslagna bollar. Men det är du med på va? Eller? Hmmm.