Zlatan

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Ok Flanders jag backar, att bygga Landslaget kring IBRA är dock en självklarhet som inte jag är upphovsman till.
In Hinkum Veritas
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Tycker man bör spela på det sättet som passar zlatan, är han så pass stor stjärna så är det en självklarhet att man tjänar på att anpassa sig efter honom. Han spelar inte i Barcelona för att han vann på en trisslott
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Post by Hatapopcornssupportrar »

Pricas frispark var ju ännu värre...Vilket är ganska sjukt med tanke på hur värdelös han är...men men även en blind höna...
Last edited by Hatapopcornssupportrar on 27 October 2009, 03:08, edited 1 time in total.
Herr Oberst
Forumdemon

Post by Herr Oberst »

Japp!
I jämförelse med Prica's mål så är Zlatans rätt fjuttigt. Och Prica är väl inte direkt världens bästa spelare
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Endast Prica och Zlatan som kan avlossa sådana kanoner =). Tur att vi har båda som representerar Sverige.
Källström är ju inte i närheten
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
röd-vit
Forumproffs

Post by röd-vit »

Klart som fan Pricas är bättre än Zlatans! Han är ju trojaprodukt :headbang: :headbang:
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Prica skjuter som en häst! Jag minns hans frispark mot Sampdoria och nu detta. Bra jobbat Rade! :wink:
Blueshirts United
pedda
Forumdemon

Post by pedda »

Ljungby IF har väl inget med Troja????? Kämpa på Prica!
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©

I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

om han nu inte har spelat hockey :D
RonnyRasp
Forumentusiast

Post by RonnyRasp »

Tror inte han har spelat hockey...men landhockey var han ganska duktig på....
röd-vit
Forumproffs

Post by röd-vit »

Hockey har han precis som alla andra Ljungbygrabbar spelat som liten :wink:
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

Undrar vad han hade för färg på sin Epa-traktor?
Snart nära dig...en ny hall
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

serra, serra ,serra 8O , En Jugge kör ALDRIG Epa-Traktor 8)

Inte ens av Greker, det vet Du väl, Bilar vaxas med förkärlek så att de glänser somm ollonet på en Jakthunnapick av Utvandrarna från dessa Länder :wink:
In Hinkum Veritas
röd-vit
Forumproffs

Post by röd-vit »

serra wrote:Undrar vad han hade för färg på sin Epa-traktor?
Du verkar gillar Epa-traktorer, Serra? Det måste vara du som är den närsynte greken som brukar bilda köer på 25:an ? 8O
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

hahha..jag bildar köer??? Du känner VERKLIGEN inte mig..:)
Talismanen
c/o LL´s Forum

Post by Talismanen »

Framspelningen är ju hur grym som helst och alla har ju sett den vid det här laget. Men allvarligt, hur jävla skön är inte kommentatorn (Ray Hudson) i denna videon då? Det härligaste jag hört på länge :)

http://www.youtube.com/watch?v=u4JRfbgLQZY

"How do you describe genius? Why even bother, when you got Ibrahimovic to show you" Bästa kommentaren ever!
Den som inte sjunger är taifare!!!
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Kul att alla kritiker håller sig tysta. Han skulle ju floppa så enormt sa alla. Zlatans debutsäsong ser ut och sluta mycket bra. vi får se när ligan är slut hur många mål han gjort.
Klackpassningen är genialisk.
Charlamov
Forumterrorist

Post by Charlamov »

Det kan vara slutspelat i landslaget för Zlatan. Och Hamrén väljer Allbäck som assisterande??? Meriterad? Knappast. Tillfälligt? Hoppas. Jörgen Lennartsson bör väl vara given på den positionen men sin kunskap om återväxten.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Inte för att jag ligger sömnlös direkt över nåt som rör fotboll, men Lennartsson vore självklart det bästa valet som assisterande. Intressant om Zlatan tjurar ihop och inte vill vara med längre. Det innebär ju att nån ny kommer in, kanske rent av nån som kan göra mål i landslaget.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

Jag ser det bara som ett utspel för att hålla fokuset på han själv uppe så gott det går här hemma. Är det nån som tror att inte Zlatan vill vara med i ett kommande EM eller VM, där alla världens bästa spelare är med......utom Zlatan??? Neee, tror inte de. Å skulle han nu välja att hoppa av under ett långt och plågande kval, för att sen visa sitt intresse igen om vi blir klara för ett nytt mästerskap, så hoppas jag innerligen att intresset från landslagaledningen är ZERO!!! Har han inte vart med och tagit landet dit, ska han heller inte peta undan nån som gjort sitt!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

När Zlatan VILL spela så kommer han också att göra det. När det blir återstår att se. Vi får se om han ändrar sig inom en snar framtid detta handlade framförallt om en vänskapsmatch.
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Sverige spelar inte en SKARP match förren Hösten 2010, VARFÖR ska KUNGEN lägga tid på Landslaget då :roll:

Om sedan Allbäck blir Assisterande, så säger ju det ALLT om Svensk Fotboll :oops:
In Hinkum Veritas
Flanders
Forumdemon

Post by Flanders »

NEDOMANSKY wrote:Sverige spelar inte en SKARP match förren Hösten 2010, VARFÖR ska KUNGEN lägga tid på Landslaget då
Ingen förespråkare av träning och förberedelser ser jag... 8O
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

För DEN Bäste så är det av större vikt att de BAKOM förbereder sig riktigt NOGA :wink:
In Hinkum Veritas
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Nä fy fan för denna diva :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Jag håller med Erok. :oops:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

saxat från aftonbladet

''Men Helsingborgs Bosse Nilsson har en önskan: när Zlatan kommer tillbaka till landslaget måste han få ställa sina egna krav.

– Vissa spelare får man, med tanke på vad de har utöver landslaget, särbehandla litegrann. Det rimmar inte alltid med politiken i svenska samhället. Samtidigt accepterar nog alla att man är diplomatisk med en spelare som kan vara skillnaden mellan ett mästerskapsslutspel eller inte, säger Nilsson. ''
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Inte alltid laget vinner fast man har en världstjärna med. Kolla sverige finland. Stryk med 7-0 fast foppa var med. Nä sverige lysssna på neddo å ställ upp med J-20 i nästa tramstunering
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Jo visst. men nu har foppa varit skadad 139 gånger. sen kan jag inte uttala mig om just den matchen kollade ej
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

Zlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatan!!!!! :)
:clap:
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

Hur många El Clasico avgjorde Henke?
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

han är bra Zlatan han 8)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Post by Hatapopcornssupportrar »

Henke avgjorde bara CL-finalen...Hur många mål har zlatan öst in i CL efter gruppspel..... nej just det ja... Grymt inlägg av Alves, bra avslut av zlatan, i övrigt slog han bort en del bollar. Inte riktigt den fyrverkeripjäs man hade hoppats på tyvärr, 2 lag som tog ut varandra mer eller mindre.
Talismanen
c/o LL´s Forum

Post by Talismanen »

Den fyrverkeripjäsen duger gott för mig och säkert för alla barcafans över hela världen. Du vet han avgjorde matchen. Trots några bortslagna bollar. Men det är du med på va? Eller? Hmmm.
Den som inte sjunger är taifare!!!
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

Hatadumpopcorn..vi kan väl göra en sammanstäning av Zlatans karriär när den är över så får vi se...
Post Reply