Waltin resp. Melin aktuella för tränarjobbet i VIK. Var det inte herr Waltin som var måttligt poppis när han stod vid rodret i Rögle för ett antal år sen?
Mattias Persson och Niklas Enberg förlänger med Troja!
Två spelare i förstafemman som är viktiga för kommande säsong..
Juniorerna Joel Johansson, Oscar Holst och Istvan Bartalis har blivit uppflyttade till A-laget..
Marcus Götz lämnar Troja och väljer spel i Tyskland!
alfax wrote:Aftonbladet ?,du menar väl råttblaskan.
Nej, aftonbladet. AIK sponsrades däremot av Expressen typ ca 7 år sedan. Bondeposten kanske inte smäller lika högt i er metropol eller får Tingsryd mer utrymme där?
Svartvadet wrote:Finns det inte en avstängningsmetod här inne? Har för mig att en viss Neddo blev avstängd? "Fulaste klubbmärket" ligger en bra bit över gränsen
Utgår ifrån att jag blir varnad om jag går över gränsen. Tills dess håller jag mig flytande precis på den för att undvika offside...
Tycker verkligen inte att "Vackraste kl...." har trampat över gränsen värre än flera andra skribenter.
Du försvarade ju Nedomansky in i döden, trots alla hans bedrifter här ???
skulle lakers besegra AIK är det en dag att minnas för resten av hockeysverige,jag tippar på att vi aldrig innan haft så många som hejat på oss som det kommer att bli imorgon
man vill ju dessutom se Janne bränna halsduken,det skulle ge större eko än någon rondellhund någonsin gjort
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Högst överraskande har Mora meddelat att Mikael Simons inte får ett nytt kontraktsförslag. Jag vet inte om han misskött sig på något sätt eller om han lyft ES-lön, men märkligt är det. Även om han varit ûberdyr kunde ju klubben gett ett förslag. Tydligen vill man inte ha honom i truppen och därmed är Simons-eran över i Mora. Fadern, Jan Simons, har verkat i Mora sedan 1974 som sportchef/klubbdiektör och lämnar alla uppdrag i klubben under våren. Han är en frispråkig herre som lyckades reta upp La Familia rejält. Fel lag från Dalarna var i ES och den kunde inte stängas så länge MIK var kvar. Den insatsen tackar jag för.
Varanen wrote:Högst överraskande har Mora meddelat att Mikael Simons inte får ett nytt kontraktsförslag. Jag vet inte om han misskött sig på något sätt eller om han lyft ES-lön, men märkligt är det. Även om han varit ûberdyr kunde ju klubben gett ett förslag. Tydligen vill man inte ha honom i truppen och därmed är Simons-eran över i Mora. Fadern, Jan Simons, har verkat i Mora sedan 1974 som sportchef/klubbdiektör och lämnar alla uppdrag i klubben under våren. Han är en frispråkig herre som lyckades reta upp La Familia rejält. Fel lag från Dalarna var i ES och den kunde inte stängas så länge MIK var kvar. Den insatsen tackar jag för.
Malul wrote:Thomas Augustsson klar för...
Ljungby Hockey,div 3
Någon som vet varför han inte spelade alls denna säsongen? Vill han inte satsa på den här nivån eftersom han väljer att trappa ner i div3? Platsade han inte i Troja? Hade han privata bekymmer?
Malul wrote:Thomas Augustsson klar för...
Ljungby Hockey,div 3
Någon som vet varför han inte spelade alls denna säsongen? Vill han inte satsa på den här nivån eftersom han väljer att trappa ner i div3? Platsade han inte i Troja? Hade han privata bekymmer?
Tompa fick inte nytt kontrakt med Troja och var inte intresserad av att pendla utan satsade på jobbet istället.