Evertsson vs Ansvar

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

micke j
Forumamatör

Post by micke j »

Vet inte om jag har fel men var det inte samme gråtnes som bidrog till halmstads framgångar förra året o var det inte samme gråtnes som höll på att ge norge sin första vinst mot sverige förra året o om inte jag minns fel så tyckte vi att han var en kanon värvning för några månader sen.Jag tycker fotfarande det är en mycket bra målvakt o även Åkerström så om Evertsson bara låter dem ha sin spelstil o inte gå in o ändra på en massa tekniska saker så dem blir osäkra på vad dem står konkurens mässigt så har vi 2 mycket bra målvakter i mitt tycke iallafall. Vad det gäller tränarna så kan jag bara hålla med charlamov att på detta forumet får man inte klaga på dem utan höja dessa till skyarna istället.Jag Är igentligen helt nöjd med nionde platsen tycker det är helt fantastiskt att en förening grundad 1997 ligger på nionde plats i landets näst högsta serie men tycker att tränarna med detta laget faktiskt kunde göra lite mer.Det är med motgångar o kritik man går framåt så God jul o Gott nytt hockey år från en som älskar lakers men ändå kan ge kritik
Post Reply