Jag tror at ni ska vara mest oroliga över era spelare. Bofors verkar ha satt i system eller iallafall har en tendens av att skada andra spelare. Förstår inte riktigt hur deras spel plan ser ut.
Mygel wrote:Jag tror at ni ska vara mest oroliga över era spelare. Bofors verkar ha satt i system eller iallafall har en tendens av att skada andra spelare. Förstår inte riktigt hur deras spel plan ser ut.
Bofors, har så länge jag har följt hockey, spelat fysiskt och tufft. Jag tror däremot inte att laget har som plan att skada spelare. Oturligt har 2 spelare i motståndarlagen blivit skadade under den senaste tiden.
Hade jag coachat Bofors i mötet med Rögle hade jag definitivt begärt fysiskt spel mot Kenny Jönsson, vilket förmodligen även Bofors tränare gjort. Allt annat är tjänstefel. Det är sedan upp till spelarna att själva ta ansvar för att ligga på rätt sida gränsen. Dessvärre var inte Angell byxad att klara av den avvägningen.....
Mygel wrote:Jag tror at ni ska vara mest oroliga över era spelare. Bofors verkar ha satt i system eller iallafall har en tendens av att skada andra spelare. Förstår inte riktigt hur deras spel plan ser ut.
Sportspegeln var duktigt kultiga när de visade upp Cartman från south park och Oh my god, somebody killed Kenny! Måste säga att det var underfundigt gjort! Sen var tacklingen ful!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Dragkampslakej wrote:Sportspegeln var duktigt kultiga när de visade upp Cartman från south park och Oh my god, somebody killed Kenny! Måste säga att det var underfundigt gjort! Sen var tacklingen ful!