Minon wrote:Johan A wrote:Hörde av en arbetskamrat att det var stökigt på Grace - inget direkt ovanligt - i helgen. Hans tjej fick en fläskläpp när hon av ren nyfikenhet gick närmare ett tumult och råkade (?) komma i vägen för en vakts armbåge, när denne höll på att omhänderta en annan gäst...

Var tvungen att kolla upp det hela, då det känns som att du bara är här för att uppvigla. Ingen gäst blev omhändertagen helgen som var efter diverse luskande hos min farbror blå kontakt. Men det är bra försök till snyfthistoria om hur en stackars oskyldig tjej råkar illa ut.
Däremot fick väl en tjej en flaska i huvudet på Sports, kanske blandat ihop ställena?
CENSUR!!! Ogrundade påhopp betackar vi oss för!
//Viktor
Lustigt hur jag eller dom jag känner som brukar vara där väldigt ofta inte har något negativt att säga. Det enda som är negativt är kön till garderoben. Och att banksaldot är mindre dagen efter =) Kösystemet måste jag dock hålla med föregående talare om.
Ja du Minon, jag fick en påringning av en polare som till skillnad från dej är en riktig Lakers-fan utan att skämmas (!), att du hoppat på mej efter mitt ovanstående och säkerligen även tidigare debattinlägg i åminne om dom våldsamma vakterna på Grace. Och det tydligen ganska grovt, eftersom ditt påhopp t.o.m blev censurerat. Men ärligt snackat fattar jag inte ett smack vad du egentligen menar, t.ex med uppvigla eller fräckt påstå att min arbetskamrat ljuger, förutom att det är helt klart att du står på vakternas sida - eller hur.?!
Jag har själv roat mej med att gå igenom alla dina 6 debattinlägg i frågan, som du för övrigt själv drog igång samma dag du skrev in dej här på debattsajten - och som dessutom påpassligt nog var samma dag som åtalet mot Lakers-spelaren blev offentligt...och där du dömde honom i förväg genom att påstå att "...det verkar inte vara vakterna som farit med osanning..."
Men senare när han blev helt frikänd av tingsrätten, vilket tydligen måste ha varit en obehaglig överraskning både för dej och dina gelikar, teg du som en stenmur...
Är det inte lika konstigt att du i samtliga dina 6 debattinlägg tar vakterna i försvar, samtidigt som du ifrågasätter vad vad dom flesta andra 99 procenten av debattdeltagarna, däribland jag, tycker om dom allför våldsbenägna vakterna på Grace.?!
Att du nu hoppat på mej som i dina ögon haft fräckheten att peka på flera misshandelsfall och incidenter, och där jag inte helt utan saklig grund påvisat att det alltför ofta verkar vara vakterna själva som provocerar fram bråken, förvånar mej därför inte särskilt mycket. Men faktiskt tycker jag det är betydligt viktigare att sanningen kommer fram än vad du tycker...
Därför borde det heller inte förvåna dej att jag inte helt osannolikt utan i själva verket ganska pricksäkert gissar att du själv är en av vakterna på Grace, eller i vart fall agerar som bulvan åt dom i härvan - eller hur.?!
Lika lätt kanske du avslutningsvis därför kan gissa var din farbror blå och du själv kan få äran att kyssa mej...