Det är juh bara vad vi tror ? ingen vet vem som har mest i lön föräns bägge har nytt kontrakt. Tror inte Grotnes är så billig heller..Per Carlsson wrote:Om man bortser från att han själv säger toppklubb så tror jag personligen mer på Grotnes än på Hadelöv om man tänker på vad man får för pengarna. Grotnes är inte i närheten av så dyr som Hadelöv men presterar inte särskilt mkt sämre på isen.
Men eftersom han nu ändå nämner topplag så blir det säkert Rögle. Lakers räknas inte till toppklubb men det gör Rögle. Hoppas att det kan ha ändrats till nästa säsong
Spekulationernas tid
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Jag tror du har rätt, Per. Grotnes är en erkänt duktig målvakt på väg uppåt. Hadelöv är en erkänt duktig och erfaren målvakt, men på väg neråt enligt mig (enligt marknaden också skulle jag tro). Kostnaden för dem går gissningsvis på ett ut.Lobo wrote:Det är juh bara vad vi tror ? ingen vet vem som har mest i lön föräns bägge har nytt kontrakt. Tror inte Grotnes är så billig heller..Per Carlsson wrote:Om man bortser från att han själv säger toppklubb så tror jag personligen mer på Grotnes än på Hadelöv om man tänker på vad man får för pengarna. Grotnes är inte i närheten av så dyr som Hadelöv men presterar inte särskilt mkt sämre på isen.
Men eftersom han nu ändå nämner topplag så blir det säkert Rögle. Lakers räknas inte till toppklubb men det gör Rögle. Hoppas att det kan ha ändrats till nästa säsong
Troja - laget i hjärtat
Om man nu ponerar att kostnaden för Hadelöv och Grotnes skulle vara ungefär den samma, då väljer jag Hadelöv sju dagar i veckan. Han är ju säkerheten själv mellan stolparna - och att han skulle vara på nedåtgående håller jag definitivt inte med om, och det grundar jag på det som jag sett av honom på isen, då har han varit outstanding. Jag känner på mig att nästa säsongs lag kommer att bli riktigt, riktigt bra...
/T5!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Dessutom...
är Hadelöv en F---A ...... O har spelat i sveriges R-VHÅL!
" Malmö Malmö,allting är som vanligt,som alla andra gånger,inga egna sånger,bara ta från andra är allt ni klarar av! StackaRS Pack stackars pack ni är sveriges sämsta klack..hahaha" Men tror Grotnes är väldigt nära Lakers..ialla fall enligt va jag hört... Annars kan vi ju ta Koivula som ni hyllade så enormt innan säsongen..själv så satt alla RBK-supportrar o mös efter att ha sett han i TAIF O Skaik o vet att han tror han är back eller nåt... men nej just d-...d spelade ju ni i division Korpen...Men han o Defauw va ju verkligen kanonköp...Grattis..
" Malmö Malmö,allting är som vanligt,som alla andra gånger,inga egna sånger,bara ta från andra är allt ni klarar av! StackaRS Pack stackars pack ni är sveriges sämsta klack..hahaha" Men tror Grotnes är väldigt nära Lakers..ialla fall enligt va jag hört... Annars kan vi ju ta Koivula som ni hyllade så enormt innan säsongen..själv så satt alla RBK-supportrar o mös efter att ha sett han i TAIF O Skaik o vet att han tror han är back eller nåt... men nej just d-...d spelade ju ni i division Korpen...Men han o Defauw va ju verkligen kanonköp...Grattis..
Re: Dessutom...
JössesMacke23 wrote:är Hadelöv en F---A ...... O har spelat i sveriges R-VHÅL!

Visste inte att 6-7 åringar kunde logga in på ett forum

Uppvuxen med blå brandbilar och betong i sandlådan kanske???
"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"
:headbang:
:headbang:
Hybris?
Gillar att ni tror ni kan knyta till er K.Sahlstedt o Prestberg o company...hela sveriger skrattar.. O till lilla Musikpojken,ja visst kan jag logga in här,blir ni lite kinkiga för att vi inte vill gulla med er eller..ni är ju så fina o duktiga klapp klapp eller ska jag säga trumm-trumm supportrar så du kan säkert ligga sked med några andra gulliga supportrar..."ALLA HATAR ALLA HATAR RÖGLES FANS,SKITER VI I,VI ÄR RÖGLE SUPERRÖGLE AIA"
Undra vilken allsvensk toppklubb som han skrivit på för då?Hofnar wrote:Grotnes har förresten nobbat Rögle, enligt dagens HD.
Grotnes till Mif och Hadelöv till Växjö Lakers?
/T5!!
Last edited by C70T5 on 19 April 2005, 09:17, edited 1 time in total.
-
- c/o LL´s Forum
Får man inte Hadelöv så tycker jag man ska satsa på Åkerström
och inte värva in en jämnbördig målvakt som är 28år utan att
Åkerström får chansen som förstamålis.... Jag ser helst inte att
Gråtnes kommer.... mycket adrenalin nu dagarna innan avslöjandet.
Man vill inte bli besviken!

och inte värva in en jämnbördig målvakt som är 28år utan att
Åkerström får chansen som förstamålis.... Jag ser helst inte att
Gråtnes kommer.... mycket adrenalin nu dagarna innan avslöjandet.
Man vill inte bli besviken!

Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Det blir alltid att man förstorar upp allt man tror att det ska komma
såna kanonlirare och så blir man bara besviken och gnäller fast
laget inte ser så dåligt ut på pappret men jag står fortfarande
fast vid att målvakten är den viktigaste positionen så
hoppas att Hadelöv inte är allt för dyr och att vi får se han i
Lakersdressen nästa säsong.
såna kanonlirare och så blir man bara besviken och gnäller fast
laget inte ser så dåligt ut på pappret men jag står fortfarande
fast vid att målvakten är den viktigaste positionen så
hoppas att Hadelöv inte är allt för dyr och att vi får se han i
Lakersdressen nästa säsong.
Lakers o Fbk i hjärtat.
men backarna då!!!!!? Ursäkta om jag verkar negativRoggan wrote:Har på känn att Hadelöv är klar![]()
Tror även på att det kommer presenteras en eller annan forward i toppklass på lördag![]()
Spänningen stiger...
men jag vill bara ha en lugn sommar utan att man ska
gå och oroa sig för laget.

Last edited by Linkan on 19 April 2005, 11:21, edited 1 time in total.
Lakers o Fbk i hjärtat.
Har hört av folk i organisationen att Hadelöv inte kommer och att det kommer några finnar. Men nuförtiden måste man ta det med en nypa salt.Roggan wrote:Har på känn att Hadelöv är klar![]()
Tror även på att det kommer presenteras en eller annan forward i toppklass på lördag![]()
Spänningen stiger...

Växjö Lakers, vinner mot alla!
Vad det gäller målvaktesfrågan så skulle både Grotnes och Hadelöv vara alldeles utmärkta värv. Det enda orosmolnet skulle vara Hadelövs lön. Risken är att han blir en gökunge som tvingar oss att ta till övervintrade mjukhockeyspelare och grabbar av det allra suraste virket (se ovan) för att klara ekonomin.
På backsidan har det bara figurerat ett enda rykte...
. Kan tyda på att det är backar från utlandet på ingång, eller att arbetet med nästa års backbesättning inte går som planerat (hypernervöst!!!
). Jag vill inte att förra säsongens turbulens på målvakts -och backsidan upprepas...försvar är bästa försvar
På backsidan har det bara figurerat ett enda rykte...

Stämmer det att giganten, säkerheten himself, Hadelöv är klar - ja då är det ta mig fan den bästa värvningen som Växjö Lakers gjort - hittills är väl bäst att säga. Satan i gatan vad glad jag skulle bli om det stämmer!
Hadelöv + ett par riktigt bra backar, då är mycket, myyyycket vunnet! Men det är frustrerande tyst gällande backsidan - spänningen är oliiidlig!
/T5!!

Hadelöv + ett par riktigt bra backar, då är mycket, myyyycket vunnet! Men det är frustrerande tyst gällande backsidan - spänningen är oliiidlig!
/T5!!