QF4: BIF - VLH 30/3 2026
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
QF4: BIF - VLH 30/3 2026
Domaren ger Brynäs matchen
Måste vara go känsla och spela när man hela tiden får de PP man behöver
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Last edited by Micjac112 on 30 March 2026, 21:05, edited 1 time in total.
Re: QF4: BIF - VLH 30/3 2026
Skulle nog klassa en crosschecking i ansiktet som ovårdat.Svartvadet wrote: 30 March 2026, 21:01 Trams med fem minuter, extremt dåligt faktiskt. Fem minuter ska vara UPPSÅT till att skada eller agera ovårdat. Detta är en tvåa.
-
Lakers-Ulla
- Forumamatör
Ovårdat ja avsiktligt nej
Soumi står ju still och slänger upp händerna för att skydda sig när Hägg kör på honom
Soumi står ju still och slänger upp händerna för att skydda sig när Hägg kör på honom
-
StenhårtSlagskott
- c/o LL´s Forum
Domarna gav BIF ett friläge i slutet av andra perioden. Nu är de igång igen. Men är vi kalla så kommer lägen.Micjac112 wrote: 30 March 2026, 21:05 Domaren ger Brynäs matchen
Hååål nu detta
Fin armbåge i ansiktet på lowe av Bäckström
Fy satan så gött
Lätta Brynäs
Så j-a enkelt! Var aldrig det minsta orolig. Har ni hört något annat så är det fake news.
Åhman är äckligt bra.
Åhman är äckligt bra.
-
Dysterqvist
- Forumdemon
TV4 studion deppar 
Kulturen ska ut
Skönt att Ågrens stolpskott mot tom kasse inte fick någon betydelse. Och stackars Suomi. När han börjar komma igång så smått så blir han skadad eller får matchstraff. Snacka om motig säsong. 
Hitta vägar att vinna var det. MEN, spelet måste upp! Att vi har 3-1 i matcher är bara på grund av två anledningar, Åhman går in och räddar Brynäs A-chanser samt att vår effektivitet är OTROLIG
. Hade du sagt att inför säsongen att Lakers skulle ha den här skotteffektiviteten hade jag bara skrattat.
9 vinster till Stortorget
En fröjd att se LSW, #40 och alltid ettriga #91 ikväll. Viktigt att få igång #13 - skill på det målet. Eemeli vill visa att mumins också kan styra. Gärna för mig
Nu har Björn kopplat 'chokehold' på GÄLLSTEDT - 'tap:ar' Niklas ut på onsdag? Hoppas vi vågar spela på hemmaplan.
Någon mer än jag som gillar väldigt kunniga och alltid lika habila Fredrik SÖDERSTRÖM som expertkommentator? Hockeyn's svar på Glenn STRÖMBERG
Nu har Björn kopplat 'chokehold' på GÄLLSTEDT - 'tap:ar' Niklas ut på onsdag? Hoppas vi vågar spela på hemmaplan.
Någon mer än jag som gillar väldigt kunniga och alltid lika habila Fredrik SÖDERSTRÖM som expertkommentator? Hockeyn's svar på Glenn STRÖMBERG
-
Lakers-Ulla
- Forumamatör
Larsson måste ju vara förståndsbegränsad!
På frågan efter att ha sagt att Växjö gråter ut i media: ”tycker du att det märktes idag” så svarar clownen: ”Det såg du väl”
Idioten tycker på riktigt att domaren borde släppa när dom är 6 man på banan och att vi har gnällt oss till dom utvisningarna…?
För övrigt satt ju Gnällstedt i varje periodpaus i matchen innan och lipade om ”don håller i våra klubbor”
Fy fan vilken pinsamt och patetiskt jävla skitklubb Brynäs är!
På frågan efter att ha sagt att Växjö gråter ut i media: ”tycker du att det märktes idag” så svarar clownen: ”Det såg du väl”

Idioten tycker på riktigt att domaren borde släppa när dom är 6 man på banan och att vi har gnällt oss till dom utvisningarna…?
För övrigt satt ju Gnällstedt i varje periodpaus i matchen innan och lipade om ”don håller i våra klubbor”
Fy fan vilken pinsamt och patetiskt jävla skitklubb Brynäs är!