Brynäs Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Re: Brynäs Lakers
Gardiner i öppen bur 7-4 VLH Yiiiiiha!
Björn tryckte på knappen!
Björn tryckte på knappen!
Spelar vi så bra ikväll? Eller är det bara flyt? Eller är Brynäs så dåliga?
Vi kan få en helt annan glädje av RÅÅBÄÄR den här säsongen när ELVENES är på banan.
TACK Hockeyguden för den kärlek och förtröstan du skänker våra avslutare i premiären
Hoppas det blir slut på det ändlösa avundstugget om hur tråkiga Växjö är nu. SJU i premiären - and counting..
TACK Hockeyguden för den kärlek och förtröstan du skänker våra avslutare i premiären

Hoppas det blir slut på det ändlösa avundstugget om hur tråkiga Växjö är nu. SJU i premiären - and counting..
-
- Forumamatör
Hoppas att inte Kloker kvävdes när han svalde skämskudden bara…
-
- c/o LL´s Forum
Säsongens bästa match! När gjorde VLH senast sju mål i en matchMalZon wrote: 13 September 2025, 17:33 Spelar vi så bra ikväll? Eller är det bara flyt? Eller är Brynäs så dåliga?

Last edited by StenhårtSlagskott on 13 September 2025, 18:13, edited 1 time in total.
Nära på. Defensiven suger. Du då Ulla, fick du någon deepthroat i någon av periodpauserna?
-
- Forumamatör
Typ, jag fick en omvänd kräkreflex när Gardiner satte sjuanKloker wrote:Nära på. Defensiven suger. Du då Ulla, fick du någon deepthroat i någon av periodpauserna?

Jag beklagar att vi överträffade förväntningarna och vann - jag fattar att det svider…
Men håll ut Kloker - det kommer att komma matcher när du kan kräkas igen

Hockeysverige onanerar åt Bäckström IF, det var som upplagt för tre poäng för Gävlelaget idag. Perfekt matchtid 15:15 osv....
Men det är fan bara Växjö som hade kunnat åstadkomma vad som inträffade denna dag med att sabba denna fest....
Tabellen ser bra ut
Men det är fan bara Växjö som hade kunnat åstadkomma vad som inträffade denna dag med att sabba denna fest....
Tabellen ser bra ut
Jag kräks inte. Jag ger!Lakers-Ulla wrote: 13 September 2025, 18:29Typ, jag fick en omvänd kräkreflex när Gardiner satte sjuanKloker wrote:Nära på. Defensiven suger. Du då Ulla, fick du någon deepthroat i någon av periodpauserna?
Jag beklagar att vi överträffade förväntningarna och vann - jag fattar att det svider…
Men håll ut Kloker - det kommer att komma matcher när du kan kräkas igen![]()
-
- Forumamatör
Min ryggradslösa röv står till ditt förfogande när du önskar KlokerKloker wrote:Jag kräks inte. Jag ger!Lakers-Ulla wrote: 13 September 2025, 18:29Typ, jag fick en omvänd kräkreflex när Gardiner satte sjuanKloker wrote:Nära på. Defensiven suger. Du då Ulla, fick du någon deepthroat i någon av periodpauserna?

Lakers-Ulla wrote:Min ryggradslösa röv står till ditt förfogande när du önskar KlokerKloker wrote:Jag kräks inte. Jag ger!Lakers-Ulla wrote: 13 September 2025, 18:29 Typ, jag fick en omvänd kräkreflex när Gardiner satte sjuan

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Se till att du knutit fast dina ryggradslösa rövhalvor ordentligt - för det blir åka av. Kräkpåse rekommenderas!Micjac112 wrote: 13 September 2025, 19:11Lakers-Ulla wrote:Min ryggradslösa röv står till ditt förfogande när du önskar KlokerKloker wrote:
Jag kräks inte. Jag ger!
En annan sak som är så beklämmande att se är att vi ännu en gång gått miste om en spelare från egna leden som kommer ta enorma kliv denna säsongen fast i en klubb som tror på unga talanger. Pratar om Filip Eriksson som ikväll gjort 3 mål på Malmö. Ibland undrar man hur Evertsson tänker med facit i hand att han än en gång har tagit ett fel beslut när det kommer till de unga talangerna.
Och tro det eller ej men han spelar i Luleås första lina. Snacka om att tro på sina talanger och hur man gör dom bättre. Funkar inte att sätta in dom i en tredje lina och samtidigt tro att dom ska leverera.
Och tro det eller ej men han spelar i Luleås första lina. Snacka om att tro på sina talanger och hur man gör dom bättre. Funkar inte att sätta in dom i en tredje lina och samtidigt tro att dom ska leverera.
Last edited by Stupet on 13 September 2025, 20:28, edited 1 time in total.
Lika bra och ställa sig där redan nu så man får en bra plats!
Om vi gör 7 mål i varje match så hamnar vi på ca 360 mål gjorda. Det är rekord i SHL.
Jag är nöjd och med tanke på att vi skall ha in Nilsson Persson Soumi Rafferty så är jag jättenöjd
Sett lite på Rafferty på you tube och det ser riktigt riktigt bra ut!!

Sett lite på Rafferty på you tube och det ser riktigt riktigt bra ut!!
-
- c/o LL´s Forum
Inte helt enig i det. Jag tror alla vet att Eriksson har grymt kvalitéer i sitt spel, men det går inte säga att han inte fick chansen. För det har han fått. Men ibland så kör man fast och då är det klokt att byta klubb. Vi får väl se när vi summerat säsongen.Stupet wrote: 13 September 2025, 20:24 En annan sak som är så beklämmande att se är att vi ännu en gång gått miste om en spelare från egna leden som kommer ta enorma kliv denna säsongen fast i en klubb som tror på unga talanger. Pratar om Filip Eriksson som ikväll gjort 3 mål på Malmö. Ibland undrar man hur Evertsson tänker med facit i hand att han än en gång har tagit ett fel beslut när det kommer till de unga talangerna.
Kollar du på poängen han gjorde igår så är det två tillfälligheter och inte spelmål.
Svårt att dra växlar på en match. Men ombyte bara behövs ibland. Minns EP14, som var klappkass när han kom hypad till SAIK trots chans på chans - sen skeppas han till Växjö och resten är /en brödra/historia..
Apropå gamla talanger, konstigt att speedkulan JONSSON-FJÄLLBY inte hamnade i Djurgården i återkomsten.
Otto, Dylan och Felix - alla hårt ifrågasätta (med rätta) ifjol - Nu fick de hänga direkt. Precis rätt snubbar som behöver en bra start. Eftersom vi ändå inte verkar ha råd att skeppa spelare. Var Dylan's första omgångens snyggaste? Blir inte mycket mer snipermål än så.
SJU (7) ! - Och vi saknade två förstabackar

Apropå gamla talanger, konstigt att speedkulan JONSSON-FJÄLLBY inte hamnade i Djurgården i återkomsten.
Otto, Dylan och Felix - alla hårt ifrågasätta (med rätta) ifjol - Nu fick de hänga direkt. Precis rätt snubbar som behöver en bra start. Eftersom vi ändå inte verkar ha råd att skeppa spelare. Var Dylan's första omgångens snyggaste? Blir inte mycket mer snipermål än så.
SJU (7) ! - Och vi saknade två förstabackar

Riktigt kul att pp och målskyttet funkade direkt. Då vet vi att vi kan om vi bara vill.
Spännande om det håller i sig (kanske inte 7 mål varje match men vafan).
FBK fick stryk och mäktade med 2 mål. Kul att se om vår torka nu kom dit så att säga...
Skickat från min SM-S931B via Tapatalk
Spännande om det håller i sig (kanske inte 7 mål varje match men vafan).
FBK fick stryk och mäktade med 2 mål. Kul att se om vår torka nu kom dit så att säga...
Skickat från min SM-S931B via Tapatalk
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.