Page 2 of 2

Re: Slutspelet 2020/2021

Posted: 17 April 2021, 13:11
by DeLarge
sluta vara så jävla oroliga. blir tre lätta matcher

Re: Slutspelet 2020/2021

Posted: 17 April 2021, 17:14
by Varanen
Vi har Ilari the Mighty. Derek Ryan...Karlström är värd ett tjog Ryans. :lol: