Finns inget krav att hålla nollan och det vet du. Vi har ett lagbygge där mv-positionen och backsidan nästan kan kallas namnkunnig. Framåt är det lite gott och blandat (hittills) och det har märkts. Vi håller på att hitta rollerna i truppen.
Den processen, som det heter på korrekt näringslivssvenska, kommer ta ytterligare en tid. Helt ok och intressant att följa.
Lite skumt är det på vårt forum. Många borta och vi gör årets bästa men mest gnäll. Vill påstå att det finns potential i detta lag, ge bara lite tid. Lite spets innan jul och vips är vi i striden. Årets fynd och framtida stjärna blir Pontus Holmberg, helvete vad bra han är redan.
Men är det verkligen mest gnäll? Tråden är rätt positiv tycker jag.
Forumet är som en kontrollant i städbranschen. Hittar minsta lilla fel och fokuserar på dem, men glömmer bort att den anställda faktiskt bara missade tak-kronan i slottet.
Varanen wrote:Men är det verkligen mest gnäll? Tråden är rätt positiv tycker jag.
Forumet är som en kontrollant i städbranschen. Hittar minsta lilla fel och fokuserar på dem, men glömmer bort att den anställda faktiskt bara missade tak-kronan i slottet.
Men vid ett snabbt överslag är ca 30 /35% kommentarer om hur usel Ortega är. Känns .onödigt efter så få omgångar.
Man kan vända på det. Vilket lag ska mäkta med att slå Lakers om målskyttet kommer igång på en duglig nivå. Känns som det inte är många lag som kommer göra fler än 2 mål per match på oss så som vi spelar hittills.
Varanen wrote:Finns inget krav att hålla nollan och det vet du. Vi har ett lagbygge där mv-positionen och backsidan nästan kan kallas namnkunnig. Framåt är det lite gott och blandat (hittills) och det har märkts. Vi håller på att hitta rollerna i truppen.
Den processen, som det heter på korrekt näringslivssvenska, kommer ta ytterligare en tid. Helt ok och intressant att följa.
Hahaha, det var inte så jag menade. Klart att det inte finns. Jag menar bara att så länge målskyttet hackar så är vi nästan tvungna att hålla nollan för att ta poäng.
@Ödlan. Nä det gör det förvisso inte
Men det skulle innebär att vi var tvungna att släppa in 0 mål på ca 46 omgångar. Fler mål behövs i fler matcher för att vinna även när målvakter/försvar har en sämre dag.
Brynäs räknas ju inte. De har ju haft en inställning som en blöt katt såhär långt