Tycker inte heller det var helt kass igår, men kraven är ju på hög nivå när man träder in som regerande mästare. Just det gör nog alla bäst i att glömma för stunden även om minnen är trevliga.
Ser på framtiden ungefär som Svartvadet. Lakers har en klar tanke med bygget.
Det finns spelare som jag inte tycker steppat upp alls, Hillding är en.. Där borde finnas mycket att hämta, hoppas det kommer. Men jag är inte så orolig, vi kommer vara med i racet.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Fäggy nämner på presskonferensen Torpets osäkerhet och alla hans returer. Det tar emot att hålla med men Torpet måst snäppa upp sig rejält. Jag tycker han var lika svajig igår som han varit på försäsongen. Visst, ett par bra plockar, men kassarna han släpper ska han ta - iaf två av dem. Men det kan ju vara de stackars små skavsåren som spökar.
Att defensiven delvis var förvirrad och aningen valpig kan ju inte ha kommit som en överraskning för vare sig Höneröven eller SamHall Am.
De tio första omgångarna blir viktiga. Nu torskade Vi första...
Torpet släppte in många enkla mål förra säsongen, speciellt ute från tekningscirkeln med full sikt.. Hoppas han tätar till sig, vi har inte råd med såna misstag denna säsongen, alla lag är mycket bättre iår.
Niles wrote:Tycker vi var lite obeslutsamma och tveksamma i nästan två perioder. Mot stora köttklumpar duger det inte att tveka och hålla avstånd, där måste det vara all in. Sen serverar vi ju två mål på litet silverfat och uppförsbacken blir onödigt lång. Tycker ändå vi borde haft poäng med oss, för vi skapar ju tillräckligt för 2-3 mål i sista där Luleå är virriga statister. Lider ändå lite med deras fans. Så dyrt, så mycket kilo för miljarderna och ändå lika jävla tråkigt som alltid. Fan vet om inte just det är inmurat i loggan.
Sam sa ju att de skulle ut och våga, men det gjorde Luleå desto mer. Det kostade 3p. Självförvållat.