dolitle wrote:Jag förstår ifall du inte har följt VLH:s arbete, utan endast vet att vi var i ekonomiskt trubbel.
Ekonomiskt trubbel? VHL:s arbete? Ni har väl inte haft anledning att lägga ned arbete eftersom ni tydligen inte behövt upprätta en handlingsplan. Varför abeta planlöst...eller är det det du menar att föreningen har gjort?
dolitle wrote:Vi blev inte helt plötsligt rika. Det genomfördes, med mkt uppmärksamhet i både media och våra egna hemsidor, en räddningsaktion där pengar kom in från privatpersoner och företag..
Jahaa...räddningsaktion heter det alltså...inte handlingsplan.

Eftersom ni inte
plötsligt blev rika så innebär det ju att ni har varit rika en längre period men det rimmar ju illa med att ni isf fått en förfrågan av förbundet ang. era röda siffror.
dolitle wrote:Att sen inte ekonomin har sköts ordentligt och att ansvariga inte dragit i nödbromsen tidigare vet vi mkt väl allihopa...
Du medger att ekonomin inte har sköts ordentligt. "Ordentligt" i detta sammanhang torde innebära lika med "enligt god sed". Vilka är premisserna för tvångsdegradering isf? Ni har skaffat er fördelar gentemot andra klubbar som sköter sig enligt god sed. Detta genom att nyttja pengar som ska finnas tillgängliga för att säkra elitlicensen.
dolitle wrote:Men det är väl som flera redan har sagt, du är bara här för att provocera.......
Det kan tyckas av vissa att jag är här för att provocera. Det är dock inget faktum. Om du gör dig besväret att läsa igenom mina repliker så framgår det varför jag motiverar mina svar som jag gör. Det handlar således icke om provokation utan om en vanlig debatt. Det finns dussintals olika ämen att diskutera om på forumet och det ligger i var och ens intresse att välja i vilka debatter man vill medverka.
dolitle wrote:Om inte borde du ta dig lite tid och ta reda på lite fakta. Finns både att hitta i olika media, tv, radio, tidningar och även på VLH:s hemsida och LL:s.
Hänvisa till oberoende fakta. VHL:s hemsida, och LL:S dito kan man ju bortse ifrån. I vilka media, tv och radio, tidingar tycker du att jag borde söka "faktan" ifrån? Vore intressant att få veta.