Anders Öman & Michael Marchall
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
ni satsar väl knappast för att hålla er kvar. går det ej bra sviker nog publiken.. får se helt enkeltHerr Oberst wrote:Jo, vår trend är verkligen nedåtgående.Lakersfan_03 wrote:möjligen är det eran framtidHerr Oberst wrote:Undrar om det är slut på överraskningar, eller kommer det dyka upp nya miljonskulder?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Som du säkerligen vet så har Rögle redan haft sin runda med skulder i slutet av 90-talet. Klubben lärde sig många läxor då och har sedan dess sakteliga byggt upp sig igen trots press från supportrar att satsa hårdare varje säsong.Lakersfan_03 wrote:möjligen är det eran framtidHerr Oberst wrote:Undrar om det är slut på överraskningar, eller kommer det dyka upp nya miljonskulder?
Och lära sig av sina läxor är vad VLH också ämnar göra. Intressant artikel ute på vlh.se. Haverikomission och stenkoll på pengarna utlovas. Välkommen Torvald!
-
- Inaktiverad användare
Upphovsrätten har spelat ut Sin roll tydligen
, "Haverikommissionen" har startat sitt arbete 
Rävjakt ala Den Dimmiga Ön undanbedes, låt Rävarna krypa ner i Sina Gryt. Jag gör dock Vågen framför datorn för Thorvald " Slicks" Dahl som inte släpper fästet ens i den skarpaste böj.
Lakers Version 2.0 kravlar sig upp genom bråten, FORZA LAKERS osv.....

Rävjakt ala Den Dimmiga Ön undanbedes, låt Rävarna krypa ner i Sina Gryt. Jag gör dock Vågen framför datorn för Thorvald " Slicks" Dahl som inte släpper fästet ens i den skarpaste böj.

Lakers Version 2.0 kravlar sig upp genom bråten, FORZA LAKERS osv.....
In Hinkum Veritas
Ett gott råd till haverikommissionen. Kolla "svarta lådan"! Den brukar ge värdefull information om vad som gått snett. Tror säkert att det fins en sådan. Borde finnas i varje förening. Åtminstone hade vi en
.

Och livet går vidare på Uda Dan Dara. Vem vinner och vem försvinner? Svaret ges i nästa avsnitt.
Jag kan inte annat än respektera vad du berättar här. Ni har tydligen bra folk i ledande positioner! Hoppas att Lakers nu kan samla sig och jobba hårt och ihärdigt utan "spann",långsiktigt. Men det krävs också stöd från folk och näringsliv.Mygel wrote:Som du säkerligen vet så har Rögle redan haft sin runda med skulder i slutet av 90-talet. Klubben lärde sig många läxor då och har sedan dess sakteliga byggt upp sig igen trots press från supportrar att satsa hårdare varje säsong.Lakersfan_03 wrote:möjligen är det eran framtidHerr Oberst wrote:Undrar om det är slut på överraskningar, eller kommer det dyka upp nya miljonskulder?
Blueshirts United