Anders Öman & Michael Marchall

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Herr Oberst
Forumdemon

Post by Herr Oberst »

Undrar om det är slut på överraskningar, eller kommer det dyka upp nya miljonskulder?
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Du kan sluta oroa dig, det är lugnt.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Herr Oberst wrote:Undrar om det är slut på överraskningar, eller kommer det dyka upp nya miljonskulder?
möjligen är det eran framtid
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Herr Oberst
Forumdemon

Post by Herr Oberst »

Lakersfan_03 wrote:
Herr Oberst wrote:Undrar om det är slut på överraskningar, eller kommer det dyka upp nya miljonskulder?
Jo, vår trend är verkligen nedåtgående.
Anders83
c/o LL´s Forum

Post by Anders83 »

Charlamov wrote:Har du ingen humor Anders83?
Visst har jag humor Charmalov men där skrattade jag inte ihjäl mig faktiskt :roll:
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Herr Oberst wrote:
Lakersfan_03 wrote:
Jo, vår trend är verkligen nedåtgående.
ni satsar väl knappast för att hålla er kvar. går det ej bra sviker nog publiken.. får se helt enkelt
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Herr Oberst
Forumdemon

Post by Herr Oberst »

Lakersfan_03 wrote: ni satsar väl knappast för att hålla er kvar. går det ej bra sviker nog publiken.. får se helt enkelt
Nä varför skulle vi? Målet är division 1.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

japp läste att ni skulle slå ihop er med Malmö efter denna säsongen. trist..
Mygel
Forumdemon

Post by Mygel »

Lakersfan_03 wrote:
Som du säkerligen vet så har Rögle redan haft sin runda med skulder i slutet av 90-talet. Klubben lärde sig många läxor då och har sedan dess sakteliga byggt upp sig igen trots press från supportrar att satsa hårdare varje säsong.
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Och lära sig av sina läxor är vad VLH också ämnar göra. Intressant artikel ute på vlh.se. Haverikomission och stenkoll på pengarna utlovas. Välkommen Torvald!
Anders83
c/o LL´s Forum

Post by Anders83 »

Jag tror inte vi kommer hamna i samma sits igen, nu är det rakt uppåt som gäller inget annat!
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Upphovsrätten har spelat ut Sin roll tydligen :ajabaja: , "Haverikommissionen" har startat sitt arbete :ok:

Rävjakt ala Den Dimmiga Ön undanbedes, låt Rävarna krypa ner i Sina Gryt. Jag gör dock Vågen framför datorn för Thorvald " Slicks" Dahl som inte släpper fästet ens i den skarpaste böj. :golfclap:

Lakers Version 2.0 kravlar sig upp genom bråten, FORZA LAKERS osv.....
In Hinkum Veritas
InmeDes
Forumentusiast

Post by InmeDes »

Ett gott råd till haverikommissionen. Kolla "svarta lådan"! Den brukar ge värdefull information om vad som gått snett. Tror säkert att det fins en sådan. Borde finnas i varje förening. Åtminstone hade vi en :wink: .
Och livet går vidare på Uda Dan Dara. Vem vinner och vem försvinner? Svaret ges i nästa avsnitt.
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Mygel wrote:
Lakersfan_03 wrote:
Som du säkerligen vet så har Rögle redan haft sin runda med skulder i slutet av 90-talet. Klubben lärde sig många läxor då och har sedan dess sakteliga byggt upp sig igen trots press från supportrar att satsa hårdare varje säsong.
Jag kan inte annat än respektera vad du berättar här. Ni har tydligen bra folk i ledande positioner! Hoppas att Lakers nu kan samla sig och jobba hårt och ihärdigt utan "spann",långsiktigt. Men det krävs också stöd från folk och näringsliv.
Blueshirts United
Post Reply