Ja det är ju märkligt Jag föreslår att vi träffas nere på Sports ett par timmar innna och tar några öl ihop. Sen knatar vi uppåt och skriker oss hesa. Bra idé? Japp!
Jag har inte heller hittat träningsmatcherna förrän nu. Informationen om dessa måste väl vara något av det viktigaste på hemsidan just nu och borde finnas mer lättillgängligt än under nyhetsarkivet. Jag tycker inte det känns så givet att man ska leta där.
Vad är det för glädje att veta att det är match på fredag, men inte vilken tid som den ska spelas!? Vill man ha publik på matcherna, eller?? Smart, Lakers!:roll:
Vad tror ni om matchen då??. Själv är jag inne på att det kommer bli ett sömnpiller utan nerv. Söndertjatat med att möta taif var år så även på läktaren kommer det troligen att vara mindre folk än vanligt. tippar runt 700.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Per_växjö wrote:Kommer nog inte komma så mycket folk eftersom det krockar med Rix Fm Festival..
Det hinns med det också. På biljetten står det 19.00, åtminstone min. Tror det kan bli hyfsat med folk, trots att Lakers inte storskyltar på hemsidan i alla fall. Man har väl bara inte tänkt på att information är bra....
Håller med dig Niles..Om Lakers på allvar menar att man villl locka till sig ny publik så får man nog anstränga sig lite mer än så här. Det är inte självklart att alla vet när hockeymatcher spelas. Men å andra sidan kanske det inte har så jättestor betydelse under försäsongen med träningsmatcher..men ändå.
Men visst det hade ju varigt schysst att få hit något elitserielag på en träningsmatch kanske på slutet av träningsmatcherna , det hade ju givetvis lockat en del folk!
Jaja hur som helst om det inte blir spännande så ska det bli väldigt intressant att se de nya spelarna hur dom agerar i matchen och hur de passar ihop osv !
Det är lite dåligt att lakers hemsida inte uppdateras inför t.ex träningsmatcher. Tyvärr är inte detta problemet nytt utan det var flera gånger under förra säsongen som uppdateringen var obefintlig.
Nu har det blivit bättre, men det kan bli ännu bättre.
Många människor går in på hemsidan och kollar tider, matchdatum osv.
Niles wrote:Bara väntade på samma fråga som dyker upp varje år. Vi har aldrig haft nån klack på träningsmatcher.
Visst hade ni klack på matchen, ni betedde er som det i alla fall, även om ni inte sjöng. Varför höll ni bara inte käften istället för att vräka ur er en massa elakheter mot Taif:s klack, om ni nu säger att ni aldrig har någon klack på träningsmatcherna?? Vräka ur sig en massa elakheter mot motståndarklacken går bra, men stötta laget det kan ni inte. Hur ska ni ha det? Har ställt samma fråga till er förut, men då har ni velat spara era halsar till seriematcherna. Varför ligger ni inte bara lågt på försäsongen, om ni nu har hållt fast er vid det?