OBS! Till alla er som fyller i (eller har gjort det de senaste veckorna) formuläret på Lakers medlemssida: Det dröjer ca 2 veckor till innan ni får inbetalningskort hem på posten.
BG-nummret kommer förövrigt att läggas ut inom kort så att man kan betala direkt istället för att beställa ett inbetalningskort.
Jag betalar gärna på BG,så slipper man skicka inbetalningskort
Men man kan väl knappast betala innan årsmötet eftersom det är detta som bestämmer medlemsavgiften.
Ska jag vara ärlig så vet jag inte exakt vad som gäller om man betalar nu men ska ta reda på det snarast.
Jag anser att om man betalar från ex 1 mars så gäller det även hela efterföljande säsong men det är bara vad jag tycker...
Fråga Varanen han vet allt. Medlemskorten för nästa säsong är inte klara ännu, bla undrsöks möjligheten till att få de sponsrade. Jag vet att texten på hemsidan inte riktigt är anpassad till tiden mellan säsonger då saker och ting håller på att tas fram. Beklagar detta. Vi håller på att arbeta fram ny och aktuell info.
Ambitionen är att du har ditt medlemskort i brevlådan i augusti.
Lalin wrote:Skickade in pengar för medlemskap för minst en vecka sen. Snarare två veckor. När kommer medlemskortet som omedelbart skulle skickas ut. Nån som vet?
Nästa säsongs medlemskort är inte klara, de trycks om drygt en månad och skickas ut i samband med med säsongen första medlemsutskick i slutet av augusti.
"Nästa säsongs medlemskort är inte klara, de trycks om drygt en månad och skickas ut i samband med med säsongen första medlemsutskick i slutet av augusti."
Jag vet inte om det framgick att jag menade i VLH.
Jag har inte sett röken av något medlemskort.
Lalin wrote:"Nästa säsongs medlemskort är inte klara, de trycks om drygt en månad och skickas ut i samband med med säsongen första medlemsutskick i slutet av augusti."
Jag vet inte om det framgick att jag menade i VLH.
Jag har inte sett röken av något medlemskort.
erok wrote:För att nu bli jävligt dryg hoppas jag att medlemsantalet även ökar lika mycket i VLH. Stark medlemsförankring är aldrig fel då sponsorer kliver in
Kan säga att det redan nu är mer medlemmar (aktiva ej inräknade) än var det var när förra säsongen tog slut. Har du löst medlemsavgift själv Erik?
Förövrigt är det rätt många i denna tråden som inte fått tummen ur och betalat ännu.
erok wrote:För att nu bli jävligt dryg hoppas jag att medlemsantalet även ökar lika mycket i VLH. Stark medlemsförankring är aldrig fel då sponsorer kliver in
Kan säga att det redan nu är mer medlemmar (aktiva ej inräknade) än var det var när förra säsongen tog slut. Har du löst medlemsavgift själv Erik?
Förövrigt är det rätt många i denna tråden som inte fått tummen ur och betalat ännu.