Niles wrote:Moget, ungefär som resten av kidsen i ängelholmsarmén.
Oroa ni er över er spelarflykt och långa sommarlov, så kan vi större och lite finare få längta efter vår KS.
Längta?
Tror nog att du överste innerst inne är otroligt pissenödig inför vad som kommas skall..Tänk 2 raka torskar för Mögle mot Mora och Malmö och ni är redan akterseglade. ojojoj!
Last edited by Fredrik R on 18 March 2008, 19:14, edited 3 times in total.
haha ja för fan så går det när man vinner alla 3 matcherna mot Lakers!! nä men Malmö har haft betydligt mer att prestera än avd dom gjort så jag är inte förvånad över att leksand torskade, nu väntar Brynäs för leksands del och förlorar dom den så är dom illa ute!
Det kan man tycka att Brynäs gjorde men skoj att se var Micke Backlund född -89 tunnlade Brynäs backar, smällde på Brendel som om han var vickedussin lirare som helst.
Detta var Västerås 1:a match i kvalserien tror nog att de kan ställa till det för de sk. "elitserielagen.
jo förutom det bedrövliga passningsspelet emellaåt så hade VIK inte mycket att hämta , skridskoåknigen för brynäs del var ju flera klasser bättre och nörkamperna behöver man väl inte tala om vilka som dominerade där. Brendl´s bössa är inte nådig fy fan det var ju 4.0 på richterskalan efter dom gick av!
Ändå tyckte jag att Västerås stod upp rätt bra. Resultatet var självklart rättvist och Brynäs var en klass bättre, men Västerås tillät ändå inte Brynäs att dominera fullständigt och släppte in till så otroligt många farliga lägen för Brynäs del.
Själv skulle jag inte välja att kalla det "att pinka på" när det inte skiljer mer lagen emellan än vad det gjorde igår.
Västerås var på väg att ta över, när de fick en korkad utvisning och Brynäs gjorde 1 - 0. Sen var det kört. Men vad hade hänt om VSK gjort första målet?
Box Play wrote:Det kan man tycka att Brynäs gjorde men skoj att se var Micke Backlund född -89 tunnlade Brynäs backar, smällde på Brendel som om han var vickedussin lirare som helst.
Detta var Västerås 1:a match i kvalserien tror nog att de kan ställa till det för de sk. "elitserielagen.
Tycker att Backlund är redo för att ta klivet upp till ES till nästa säsong.
Om man får snacka lite engelska så "i don´t give a rats ass for västerås" dom har lyckats hitta en bunt grisar den saken är klar... jag har inget emot en fight eller tacklingar som är gränsfall men många många ggr upprepar sig grishockeyn på hög nivå !!! När man åker efter folk efter man fått en höft och trillat för att sedan börja slåss då har det gått för långt.....ja det är killen med polisongerna af guds nåde jag pratar om hehe
Världsmästarna förlorar ju inte för att Brynäs spelar bra - utan för att Världsmästarna spelar dåligt. Lägg därtill att det inte fanns någon Kenny på isen och att man faktiskt spelat match för två dagar sedan.
Maken till lipsillar har jag nog aldrig skådat. Ännu mer pinsamt var det ju att hela hockeyeuropa kunde höra Jakob Johansson lipa ut och beklaga sig i tv. Han skyllde dock inte på domaren. Men det har väl havreälg Gath patent på.
Tack för underhållningen.
/T5!! ( )
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Rögle är tillbaka i verkligheten och jag undrar om man inte själva har insett att man inte kommer att gå till elitserien iår heller?
Idag tyckte jag dock att Fru Gath var ganska anonym, men istället tog Jacob Johansson i Rögle på sig dumstruten efter matchen i studion:
"Jag är rädd att det inte var Brynäs som var bra heller" hallå, jisses. Jag säger bara 6-1 och klasskillnad.
sån stor är skillnaden på Brynäs och Rögle helt enkelt . lång resa upp plus att brynäs startar med 2 vinster vilket var bäddat för given seger. vi hade fått smisk med liknande siffror mot Brynäs.
Rögle kommer sluta på plats 5-6
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Nyss hemkommen från väsby isahall. Matchen var väl så där. Mycket kämpa å vilja men Troja vann rättvist med 5-2. Fanns bara en klack i hallen å det var trojanerna som livade upp stämningen
Oj hamnade på ES tråden. flytta någon?
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
läste att brynäs målvakt inte tjänar en spänn utan bara är med för att det är roligt underbart tänk om fler var så som tänkte likadant vad enkelt det skulle bli.