Lakerskrigarna i Play-Off 07/08
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
- Posts: 6968
- Joined: 10 December 2004, 23:17
- Location: Växjö
Stämmer inte. playoff spelades även när det fanns södra och norra serien då lagen som kom 1a resp 2a i fortsättningserierna mötte lagen från den andra serien. som nykomlingar kom vi till playoff 2 där vi åkte ut mot Skellefteå i den 3e playoffmatchen
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö