Lakerskrigarna i Play-Off 07/08

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lakerskrigarna i Play-Off 07/08

Björklöven
11
19%
Västerås
48
81%
 
Total votes: 59

User avatar
Staren
Forumamatör
Posts: 26
Joined: 19 March 2003, 04:25

Post by Staren »

Har för mig att 4:an faktiskt får välja vilket av dom andra 3 lagen dom vill, men hittills har det alltid blivit lag 5 eller 6....
Jag är Västerås fan....
Vem fan e du?
User avatar
#19
Forumamatör
Posts: 11
Joined: 20 November 2006, 08:48
Location: Umeå

Post by #19 »

Staren wrote:men hittills har det alltid blivit lag 5 eller 6....
Play-Off spelades för första gången ifjol. Hockeyallsvenskans första år gick lag 1-4 direkt till Kvalserien.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
Posts: 6968
Joined: 10 December 2004, 23:17
Location: Växjö

Post by Lakersfan_03 »

Stämmer inte. playoff spelades även när det fanns södra och norra serien då lagen som kom 1a resp 2a i fortsättningserierna mötte lagen från den andra serien. som nykomlingar kom vi till playoff 2 där vi åkte ut mot Skellefteå i den 3e playoffmatchen
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Post Reply