det blir väl snarare så att man flyttar...knappast unikt om man säger så.serra wrote:om vi är så snåla, tro du då dom lägger pengar på biljetter för att ta sig till "storstäder" för att kolla på fotboll??????
AIK -Lakers 16/10 19:00
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumentusiast
-
- c/o LL´s Forum
AIK är ett anrikt klubbmärke.Men Hockeyn i stockholm försvann när AIK trillade ur ES.Det var derbyna folk ville ha.Idag är det fotbollen som regera i de trakterna.Hammarby
AIK å varför inte djurgården kanske kommer att lira i samma serie igen nästa år för jag tror varken AIK eller Hammarby klara att ta sig upp men vem fan vet om inte djurgården är på väg utför.
AIK å varför inte djurgården kanske kommer att lira i samma serie igen nästa år för jag tror varken AIK eller Hammarby klara att ta sig upp men vem fan vet om inte djurgården är på väg utför.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Herregud varför skulle man flytta bara för att se på ett lag man håller på ?. det är nog lite mer än fotboll i alla supportrars liv. här i växjö håller de flesta på öster och lakers sen finns de även många som ''tror'' de är aikare i småland och runt om i sverige som inte kommer från Stockholm. eller rättare sagt de är aikare när det går bra om det går dåligt skiter dom i laget. samma sak gällande hockeyn de går dåligt för bajen och aik då är det inga borta supportrar knappt . i fotbollen däremot är det en annan visa.Vackraste klubbmärket wrote:det blir väl snarare så att man flyttar...knappast unikt om man säger så.serra wrote:om vi är så snåla, tro du då dom lägger pengar på biljetter för att ta sig till "storstäder" för att kolla på fotboll??????
Här är vi inte snåla vi ligger på samma plats i publikligan som i serietabellen så vi har en publiksiffra vi förtjänar.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Tycker ju förvisso att lakers förtjänar några % mer i publikligan 

Last edited by erok on 16 October 2007, 17:44, edited 1 time in total.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Kan hålla med dig erok men när man gör plattmatcher som mot Sundsvall och även IK hemma så börjar man undra om de verkligen gör det. Jag själv går på alla matcher oavsett resultat men många andra gör inte det. jag säger som innan vi har det vi förtjänar
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
sant förvisso men va fan.Alla lag gör plattmatcher några ofta andra lite mer sällan.men att sitta hemma å tjura hjälper iallafall inte laget..ja nu krossar vi AIK å så blir det 4000 mot leksand på fredag.Lyckas inte Växjöborna fylla hallen får vi väl hoppas på en sjuhelvetes massa leksingar gör jobbet åt oss 

-
- c/o LL´s Forum
Håller med men tyvärr är det så med många människor. att vi krossar aik idag på bortaplan har ja svårt att tro men vinner det gör vi med 1 max 2 mål. Aik är bättre än vad tabellen säger just nu.
4000 mot leksand känns lite overkligt med 3500 känns betydligt verkligare. idag köpte man 7 biljetter
och känner även många som förbokat så det kan bli en fin publiksiffra
4000 mot leksand känns lite overkligt med 3500 känns betydligt verkligare. idag köpte man 7 biljetter

-
- c/o LL´s Forum
"Fulaste klubbmärket": Hoppas att ni åker på duktigt med stryk idag! Så att de lakejer som är där upp kan sjunga den sköna och korrekta slagdängan:
" GNAGET ÄR ETT HOCKEYBOCKEY LAG, HOCKEYBOCKEY LAG, HOCKEY BOCKEY LAG "
Förresten, har ni spelat i Elitserien?! Den klassen har jag inte märkt av på de senaste åren...

" GNAGET ÄR ETT HOCKEYBOCKEY LAG, HOCKEYBOCKEY LAG, HOCKEY BOCKEY LAG "
Förresten, har ni spelat i Elitserien?! Den klassen har jag inte märkt av på de senaste åren...

-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum