Taif förlorade 3-2 efter en grym sistaperiod. Man var mkt att att få poäng.
Har en fundering. Hur många lakejer var och kollade på Växjö HC på tidigt 90-tal. Då stod man och frös med ca 30 andra i publiken. Har alltid vatt Taifare men lite Div3 hockey i Växjö var mkt skoj. Var va ni då ? Inegn brydde sig om laget ! Nu 10 år senare har ni fans drömmar om allt möjligt och ni tror ni är bäst i världen. Alla ni lakejer som är omogna här inne hejar på ett poplag som funnits i 10 år. Visste ni ens vad hockey var för något när HC lirade ? Isåfall varför var ni inte där ?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jag var också där...funderar att åka och titta på en match i Tingsryd och se om de har någon spelare som skulle plats i allsvenskan nästa år,iså fall får vi väl värva.
Taif förlorade , men varför förösker du dra in lakers i tråden nu ?. bara för att ni förlorade vill du börja klanka ner på lakers. Det är just sånt som gör att folk inte gillar er. Det gäller dock inte alla taifare
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03 wrote:Taif förlorade , men varför förösker du dra in lakers i tråden nu ?. bara för att ni förlorade vill du börja klanka ner på lakers. Det är just sånt som gör att folk inte gillar er. Det gäller dock inte alla taifare
Men hallå! Kolla vad hela tråden handlar om ! Att Taif är Växjö 2 eller Lakers farmalag vad fan som helst. Sen att vissa lakejer börjar bry sig om Taifs match och skriva om den är inte min ensak. Att jag skriver om HC är för att jag inte fattar hur ni ens kan snacka om Växjö2 , ni har funnits i 10 år, vi har vatt i högsta serien, och de allra av lekejerna har börjat gilla hockey när Lakers gick upp i allsvenskan. Du verkar bli sur Lakersfan_03. Kanske känner dig träffad ? Vad vet jag
Sköna_Gröna wrote: ni har funnits i 10 år, vi har vatt i högsta serien,
Du verkar åxå funnits i 10 år ungefär, alltså upplevde du inte TAIF's storhetstid...
Dock upplevde du den här tråden, men nu låser jag den!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.