primeau.. haha jag tror nog detta "rykte" är mer sant än det om Markusson.
Larsson skulle bestämma sig denna veckan och jag har svårt att se att IK skulle hunnit hitta nån annan så snabbt.
IK Oskarshamn kommer alltid vara underskattade hur bra det än går..
Det andas ju gott för Oskarshamn framöver skulle jag tro. Hans kontaktnär lär vara digert, jag vet inte hur ekonomin är i IKO, för det är trots allt pengar som gäller, annars är tyvärr inte kontakterna värda lika mycket.
Jag tycker Viktorko, Åbro och alla IKO-fans kan andas viss optimism: laget har skärpt till sig senaste månaderna, några nyckelspelare är redan kontrakterade till kommande säsong. Och så nu Dag Larsson.
primeau.. ja visst känns det bra men jag avvaktar nog lite. Inför både den här o förra säsongen har jag trott på IK väldigt mycket men det har gått illa så jag tar inte ut nåt i förskott igen.
Men jag har hört rykten om att IK tänker satsa rejält till nästa säsong.
Nu när Larsson är klar känns det som att de ryktena kan stämma men jag har fortfarande svårt o se vartifrån pengarna ska komma..
Är väll kul om IKO kan satsa igen för att bli ett top-7 lag, så länge de har ekonomin för det. För hade inte IKO ekonomiska problem förra säsongen som toppades med en katasrofal konsert?
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
lobo.. det är mycket möjligt, men jag tror inte det var så illa som han sa..
Och satsar man så ökar intresset bland både publiken och sponsorerna så det kan nog jämna ut sig.. Om det nu går bra vill säga, annars är vi illa ute
Jo, där håller jag med dig, men tänk ifall det blir en fiaskosäsong och man räknar med ökat drag. Kolla Bofors, skall bli intressant att se deras bokslut.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
jo det har du rätt i, men i IK:s fall tycker jag det är rätt att satsa, intresset är på väg neråt känns det som, nu kan det stiga igen.
Så en chansning tycker jag är bra att ta.. frågan är om det är för tidigt..