Spelare in/ut 09/10? (Silly silly Season)
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Tänk er dessa kedjor till nästa säsong
Fimpen - Rosén - BOIS
Åshberg - Etu Qvist - Lundbohm
Hjalmarsson - Lindhagen - Carlsson
Hedman - Josefsson - Markusson.
Ut med störm mot etu qvist och jacobsson mot bois. Tror starkt på detta lag. Qvist och Åshberg var vassa tillsammans i oskarshamn och Bois vet vi alla vad han kan göra. Jacobsson och Ström är lite gamla och har inte sett ut som i fornstora dagar.
Bara för lakers att lägga fram ett bra kontrakt till Etu och visa upp honom universitet i växjö
En önskeback måste jag klämma till med också. Daniel Ljungkvist i SSK som var här och spelade några matcher för någon säsong sen. Riktigt duktig back, bra både defensivt och offensivt.
Fimpen - Rosén - BOIS
Åshberg - Etu Qvist - Lundbohm
Hjalmarsson - Lindhagen - Carlsson
Hedman - Josefsson - Markusson.
Ut med störm mot etu qvist och jacobsson mot bois. Tror starkt på detta lag. Qvist och Åshberg var vassa tillsammans i oskarshamn och Bois vet vi alla vad han kan göra. Jacobsson och Ström är lite gamla och har inte sett ut som i fornstora dagar.
Bara för lakers att lägga fram ett bra kontrakt till Etu och visa upp honom universitet i växjö

En önskeback måste jag klämma till med också. Daniel Ljungkvist i SSK som var här och spelade några matcher för någon säsong sen. Riktigt duktig back, bra både defensivt och offensivt.
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/ar ... ?id=285572
Rosén känns väl direkt att han kommer försvinna, dock tror jag inte han går till ett lag i AS för Lakers har visat med detta lag att man tydligen kan lugga de bästa lagen i serien och i kvalserien så han stannar nog om inte en ES klubb kommer ge honom ett fint erbjudande.
Hoppas han väljer med omsorg för sin egen skull så han slipper nöta bänk!
Evertsson fick frågan om Fasth blivigt uppvaktad av ES-klubbarna men om jag tolkade honom rätt så är han inte attraktiv eftersom det finns långt bättre och yngre talanger i landet
Även om han håller riktigt bra allsvensk nivå.
Jag tror säkert det kommer förfrågningar till en del spelare men eftersom vi tagit oss så långt på ett väldigt billigt material så finns det säkert många som vill stanna för att gå upp med Lakers. OM vi nu inte mot all förmodan snubblar upp vilket vore både glädjande och oroande.
Rosén känns väl direkt att han kommer försvinna, dock tror jag inte han går till ett lag i AS för Lakers har visat med detta lag att man tydligen kan lugga de bästa lagen i serien och i kvalserien så han stannar nog om inte en ES klubb kommer ge honom ett fint erbjudande.
Hoppas han väljer med omsorg för sin egen skull så han slipper nöta bänk!
Evertsson fick frågan om Fasth blivigt uppvaktad av ES-klubbarna men om jag tolkade honom rätt så är han inte attraktiv eftersom det finns långt bättre och yngre talanger i landet

Jag tror säkert det kommer förfrågningar till en del spelare men eftersom vi tagit oss så långt på ett väldigt billigt material så finns det säkert många som vill stanna för att gå upp med Lakers. OM vi nu inte mot all förmodan snubblar upp vilket vore både glädjande och oroande.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Kanske inte som spelare men som ledare kanske, Arto verkar ha ett stort Lakershjärtaallej92 wrote:kanske skulle ta hit Arto Miettinen igen: http://eliteprospects.com/player.php?player=1349
Han har ju lämnat KHK!!![]()

Grym bartender är han ju också

-
- Forumdemon
-
- Forumamatör
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
Måste hålla med Herr Kypare.
När det gäller åldern har CJ klart ett par åt till att ge.
Vi måste tänka på en sak CJ har en helt annan roll iår, man kan mer kalla det en backcheckande grovjobbare
Om det hade varit en ny oprövad spelare som hade stått för den poängskörd & samtidigt jobbat så hårt på båda hållen. Ja då hade vi utan tvekan skrikit oss hesa för att få behålla han.
Enligt mig är han helt klart välkommen ett år till. Klart att man saknar den gamla CJ som öste in poäng, men enligt mig har han varit en mer komplett spelare iår.
När det gäller åldern har CJ klart ett par åt till att ge.
Vi måste tänka på en sak CJ har en helt annan roll iår, man kan mer kalla det en backcheckande grovjobbare

Om det hade varit en ny oprövad spelare som hade stått för den poängskörd & samtidigt jobbat så hårt på båda hållen. Ja då hade vi utan tvekan skrikit oss hesa för att få behålla han.
Enligt mig är han helt klart välkommen ett år till. Klart att man saknar den gamla CJ som öste in poäng, men enligt mig har han varit en mer komplett spelare iår.
http://www.smp.se/sport/riv-efter-bilje ... 241643).gm
Janne säger att 8-9 spelare är klara för nästa säsong!!

91:an Hjalmarsson
Jag tror det ärcalle73 wrote:http://www.smp.se/sport/riv-efter-biljetter-till-lakers-match(1241643).gm
1.Daniel Åhsberg
2.Anton Sjöberg
3.Alexander Lindberg
4.Tom Linder
5.Josh MacNevin
6.Anton Hedman
7.Erik Josefsson
8.Viktor Fasth
9.Om det är någon vet jag ej vem det är.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
-
- Forumdemon