1. Pippi ramsan, med vi är växjö lakers i refrängen inget annat fungerar punkt slut.
2. Pååå västra stå (tysk ramsan) Lär er den nu för bövelen.
3. Dom kallar oss för popcornlag (jag fångade en räv) Alla SKALL hoppa i refrängen. Annars anser jag att man inte har i lakejerna att göra. Ända undantaget är om man är död eller lam. Punkt slut.
Har varit på resa med BHfanaticos ( Bosniska fansen ) och har nog en hel del som vi skulle kunna köra. En är bland annat när man när man går ner på knä och kör ramsan väldigt tyst och lågt för att sedan explodera efter första versen och alla ställer sig upp och hoppar och tar i som fan
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Angående Pippiramsan , vi MÅSTE köra den sakta från början och vi måste säga antingen ´´vi är lakers lakejer´´ eller ´´HEY Växjö Lakers´´ och inte shalalala hela tiden. Eventuellt vi är Växjö Lakers shalalala
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Haha jag håller med dig Klonis. Den funkar inte längre. Folk kommer skratta åt oss. Ungefär som att Black Army skulle kört ett dildotifo i år igen. Nä, vi måste gå vidare i livet.
Två stenhårda slag blir det ju. Men folket måste ju va med och skrika boom boom samtidigt på dom slagen annars försvinner ju effekten på boom-boom-Lundbohm. Så du coffe ska ju bara trumma stenhårt på boom boom och sen Lundbohm kör alla samtidigt utan trumma. Så fattar jag det iaf.
Tjena.
Jag hade tråkigt, så jag låg i sängen och tänkte lite på en ny ramsa som jag faktiskt tror skulle göra sig jävligt bra i klacken.
Jag blev dock lite osäker... öh... har vi använt melodin till "Jesus älskar alla barnen" någon gång? Den går också under namnet "Luffaren" eller "The Tramp".
Tramp, tramp och gå och trampa
Här finns ingenting att få
(det är här man skriker: VLH!) När du kommer hit härnäst
Åker du i mörk arrest
Det är bäst för dig att trampa och gå på
Iaf, här är ramsan som jag tror skulle gå jävligt bra till det här:
Vi är Växjös största stolthet
Allt vårt motstånd ska vi slå! (VLH!)
Bästa klubben i vårt län
Vi är Växjö Lakers fans
Vi ska kriga och till toppen skall vi nå!
Säg gärna vad ni tycker och om ni kanske skulle vilja ändra på den!
Jag tycker inte att vi ska ställa oss på en pedistal. Vi slåss inte mot andra lag i Växjö! Själv är jag Växjöbo och håller jag på allt från VLH till Frej!
Ps Jag håller inte på AIK
Last edited by Lalin on 2 November 2009, 09:15, edited 1 time in total.
Var står det att vi slåss mot andra lag i växjö?? tycker den är klockren. Om det är bästa klubben du hakar upp dig på så är vi ju faktiskt det.Säg en hockklubb i länet som är bättre. Lätt melodi att köra om och om igen
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Hehe, alltså, säg till om ni vill ändra på den om ni tycker att konceptet känns tilltalande.
Jag kom som sagt bara på ramsan när jag låg och försökte somna igårkväll, så den är ju inte direkt 120% genomtänkt.
Tycker oxå den är klockren. Vi har inget att skämmas över. Bra jobbat. Vi får kika närmare på den och testa den lite mer innan vi ev. testar den på VS.
Angående tråden "Rätt eller fel av Leksand" om vaccinationsskandalen, så kräver jag att vi gör en ramsa tills de kommer hit nästa gång. De ska fanimej få höra! Om drygt en månad kommer dom.
De har gått bakom ryggen, inte bara mot alla HA lag, utan även barn som borde ha gått före i kön.