Deadline 31/1

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Henrik Evertsson - Deadline 31/1

Nada
7
16%
Ett
12
27%
Två
18
41%
Tre
7
16%
Fyra
0
No votes
Ännu fler...
0
No votes

Total votes: 44

nature
Forumdemon

Re: Deadline 31/1

Post by nature »

Ett namn som poppade upp i huvudet är T.J Hensick. Växjö var ju ute efter honom tidigare
Dannedd
Forumproffs

Post by Dannedd »

nature wrote:Ett namn som poppade upp i huvudet är T.J Hensick. Växjö var ju ute efter honom tidigare
hur menar du?
han är ju inte dubbelpassad???
#10 Duchon
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Ännu. Det har ju snackats om att det är medborgarskapsadministration inblandat.
vlk
c/o LL´s Forum

Post by vlk »

Kan bara konstatera att det behövs flera nya spelare, av kaliber, skrämmande dåligt detta, efter onsdag är det kört, alla andra plockar in till höger och vänster, nu finns det inte mycket kvar att vifta på
Säg vad du gör och gör vad du säger !
sid
Forumproffs

Deadline 31/1

Post by sid »

Enligt AB så är det Tomas Netik om är på väg :-)
friberg
c/o LL´s Forum

Post by friberg »

nu får ju för faaaaan Evert vakna å se till att släppa namnen på de som är på g in och sen får han ju för helvete ta tag i värvningarna så det händer nåt det är ju för faen skandal detta , som föregående vlk skrev ALLA PLOCKAR IN SPELARE FRÅN HÖGER TILL VÄNSTER MEN HÄR HOS OSS HÄNDER FAAN INGENTING mer än att evert försöker få in 1 spelare som men stor sannorlighet inte kommer göra oss till ett bättre lag det behövs flera spelare.
VAKNA NU FÖRHELVETE EVERT
sid
Forumproffs

Deadline 31/1

Post by sid »

Det finns många spelare som underpresterar
friberg
c/o LL´s Forum

Post by friberg »

åt helvete för många nu
allej92
Forumamatör

Post by allej92 »

Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Viktigt att vi inte faller in i något Messias-tänk. Netik vore välkommen, men är ändå bara en kugge i ett lag. Det är aldrig någon annan som fixar biffen. De vi har nu måste ta tag i det.
vlk
c/o LL´s Forum

Post by vlk »

friberg wrote:nu får ju för faaaaan Evert vakna å se till att släppa namnen på de som är på g in och sen får han ju för helvete ta tag i värvningarna så det händer nåt det är ju för faen skandal detta , som föregående vlk skrev ALLA PLOCKAR IN SPELARE FRÅN HÖGER TILL VÄNSTER MEN HÄR HOS OSS HÄNDER FAAN INGENTING mer än att evert försöker få in 1 spelare som men stor sannorlighet inte kommer göra oss till ett bättre lag det behövs flera spelare.
Jag bara hålla med, detta börjar likna en skandal, det får fan dyka upp ett antal nya förstärkningar nu, snart är det fan inga matcher kvar, förutom kvalserien,
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Den stora skandalen vore ju om chiefen skulle ha websändning från kontoret så att alla kan följa förhandlingarna som pågår. Den andra skandalen vore om VLH helt glömmer bort hur man bygger ett LAG. Jag tror inte på att i det här skedet ta in en massa spelare och överlåta ansvaret på dem. Panik är det sista vi behöver, tycker mig skönja sådana tendenser hos vissa på forumet.
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Deadline 31/1

Post by PutteA »

Amen!!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
vlk
c/o LL´s Forum

Post by vlk »

Varanen wrote:Den stora skandalen vore ju om chiefen skulle ha websändning från kontoret så att alla kan följa förhandlingarna som pågår. Den andra skandalen vore om VLH helt glömmer bort hur man bygger ett LAG. Jag tror inte på att i det här skedet ta in en massa spelare och överlåta ansvaret på dem. Panik är det sista vi behöver, tycker mig skönja sådana tendenser hos vissa på forumet.
Vi har två spelare borta resten av säsongen, en iggy som inte ens är på is, två spelare som varit borta länge och är helt ur slag, tre fyra spelare som överhuvudtaget inte håller elitseriestatus, många spelare som är slitna,

Den som inte bryr sig om denna situation med 13 omgångar kvar och ett transferfönster som stänger på onsdag, den personen håller inte på lakers
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Men att bry sig och att agera hysteriskt är två skilda saker. Jag är säker på att chiefen bryr sig. Du behöver inte vara orolig. Och om du insinuerar att jag inte håller på Lakers så tänker jag inte käbbla med dig om det. Rent trams.
vlk
c/o LL´s Forum

Post by vlk »

Varanen wrote:Men att bry sig och att agera hysteriskt är två skilda saker. Jag är säker på att chiefen bryr sig. Du behöver inte vara orolig. Och om du insinuerar att jag inte håller på Lakers så tänker jag inte käbbla med dig om det. Rent trams.
Nä, inte kan nog någon beskylla Evert för att agera hysteriskt, där är vi överens, snart blir han det dock, han har haft hela säsongen på sig att ersätta urbas, men , varför skynda på?
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

vlk wrote:Nä, inte kan nog någon beskylla Evert för att agera hysteriskt, där är vi överens
Någonting säger mig att det inte var Evert som Varanen närmast syftade på här :wink:

VD:n basunerar ut att VLH inom kort kommer värva en forwardstjärna, vilket får till följd att AB sätter sina blodhundar på spåret. Kanske hittade som något, kanske drog dom till med en lögn – Netik är som bekant både forward, "stjärna" och ute för transfer. Skvallerpressen har en fantastisk slutledningsförmåga :golfclap:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
sid
Forumproffs

Deadline 31/1

Post by sid »

Skitsamma innan Onsdag så vet vi :-)
nature
Forumdemon

Post by nature »

De börjar poppa upp nu på vaxjolakers.se 8)
GS
Forumdemon

Post by GS »

Återigen så är det bara att hylla vår proffsiga Evert som jobbar i det tysta och inte läcker något innan allt är klart och signat. Dessutom så jobbar han metodiskt och inte plockar in första bästa namn som dyker upp utan målmedvetet jobbar fram pusselbitar som passar ihop med lagbygget så det inte raserar det man sedan många år jobbat upp.

Hoppas nu de hysteriska supporters som skrivit i bland annan denna tråd nu kanske dra lärdom av att det som sker inom en klubb kanske inte ventileras här inne utan sköts bakom stängda dörrar av de som kan sin sak.

Gott jobbat Evert
Jönsson
Forumamatör

Deadline 31/1

Post by Jönsson »

Bra skrivet GS !!! Håller fullständigt med dej. Har aldrig tvekat på Evertssons arbete. Han gör ett kanon jobb år efter år!!
vlk
c/o LL´s Forum

Post by vlk »

Härligt, nu börjar det hända något. Gott jobb.
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Nu är Evert snart poppis igen även bland kappvändarna. Vilken tur.
Bra jobbat vlh..ehh..k. :)
Last edited by Niles on 28 January 2012, 23:23, edited 1 time in total.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
GS
Forumdemon

Post by GS »

Niles: Det vet väl alla här att Evert är en sopa :wink: :roll:
friberg
c/o LL´s Forum

Post by friberg »

friberg wrote:nu får ju för faaaaan Evert vakna å se till att släppa namnen på de som är på g in och sen får han ju för helvete ta tag i värvningarna så det händer nåt det är ju för faen skandal detta , som föregående vlk skrev ALLA PLOCKAR IN SPELARE FRÅN HÖGER TILL VÄNSTER MEN HÄR HOS OSS HÄNDER FAAN INGENTING mer än att evert försöker få in 1 spelare som men stor sannorlighet inte kommer göra oss till ett bättre lag det behövs flera spelare.
ja kryper till korset gör ja å skäms för detta inlägg :( :(
Thelemakos
Forumentusiast

Post by Thelemakos »

friberg wrote:
ja kryper till korset gör ja å skäms för detta inlägg :( :(
Du menar att han istället tar in 2 st som inte kommer göra er till ett bättre lag? ;) 8)
"Jag unnar ingen annan än Färjestad att vinna SM-guld" - Lars Glennert.
vlk
c/o LL´s Forum

Post by vlk »

Niles wrote:Nu är Evert snart poppis igen även bland kappvändarna. Vilken tur.
Nu verkar ju det hända som jag har hoppats på. Hoppas bara att laget lyfter med detta. Om du nu har ett behov av att ge dig på folk tycker jag att du ska ge dig på dem som hela tiden sagt att vi klarar oss bra med det vi har. De som varit motståndare till nya spelare, de är många. Jag ska sova gott i natt och hopas på att det blir 3-4 nya lirare innan onsdag. Varför har så många ett springande behov av att ge sig folk. Räcker det inte med att stå för sin egen åsikt.
GS
Forumdemon

Post by GS »

vlk wrote:
Niles wrote:Nu är Evert snart poppis igen även bland kappvändarna. Vilken tur.
Varför har så många ett springande behov av att ge sig folk..
Har du frågat dig själv det? Du har ju inte gett dig på Evertsson? Eller räknas inte sportchefer som folk?
nature
Forumdemon

Post by nature »

Någon som hört nått om mats zuccarello? Sägs vara klar för Lakers....låter lite för bra för att vara sant

SM guld nästa?
Jck
Forumamatör

Post by Jck »

Vem säger det? Tror inte en sekund på det iallafall.
Jarran_igen
Forumentusiast

Post by Jarran_igen »

Drygt 3 timmar kvar. Snart läge att summera denna tråden. Jag hoppades på 2 men trodde på 0. Evertsson visade sin klass igen - respect !! :clap: :clap: :clap:

Nu får vi bara hoppas att nyförvären snabbt kommer in i laget och tillför något. Fick jag önskedrömma - så vore det att Evertsson hittade ytterligare en back. 3 tim 15 min kvar..........
HOCKEY åt folket !!!
nature
Forumdemon

Post by nature »

Enligt mrmadhawk jagar Evert en spelare från finska ligan...vem kan det vara?
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Varanen ,vet du om någon som kan vara på gång ????
Ingen match är spelad förrän den är slut!
sumpen
Forumentusiast

Post by sumpen »

50 minuter, verkar inte bli någon mer. Senaste nyheten är det här som skrivs på aftonbladet.

I alla händelser ska jag nu sätta mig och försöka ge er senaste nytt från silly-kvällen.
Kollega Abrahamsson ringde nyss och berättade att Växjö fått nobben från Smålandskollegan Tingsryd gällande Dustin Johner, 28, som sprutat in 35 poäng (19+16) på 40 matcher för laget som ligger på tolfte plats i allsvenskan.
– Vi ställde frågan men tingsryd sa nej, sa Växjös sportchef Henrik Evertsson till Abrahamsson.
Det kan betyda att det inte alls är speciellt bra med Mike Iggulden och hans hjärnskakning...

/Emil
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

Synd i dubbel bemärkelse.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Post Reply