Ytterligare ett bevis bara för vad många av oss sagt innan...... det kommer mera. Tror ingen ska känna sig 100%-ig när det gäller ens förening, och det gäller även dig Herr Oberst, även om jag tror att bandyklubben har en hyffsad ekonomi.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
NH blev degraderat för att man för andra året i rad redovisade negativt kapital. Men hur ligger det till egentligen?? NH:s ordförande hävdar att dom redovisat knappt 100.000 kr i eget positivt kapital??? Nått är ju fel...?
Lite dribbel med siffror hit å dit antagligen. Skitsamma, ingen kan säga att det är en välskött förening. Ingen rök utan eld osv.
Fler borde gå samma väg
Herr Oberst wrote:Lite dribbel med siffror hit å dit antagligen. Skitsamma, ingen kan säga att det är en välskött förening. Ingen rök utan eld osv.
Fler borde gå samma väg
Jag skiter i vilket Herr Oberst. Har dom den sista april ett eget kapital som är positivt ska dom inte degraderas, sen skiter jag i hur mycke dribblande det är.
Akta så det inte är ett glashus du sitter i bara....
Lätt att man få mycket skit nedtryckt långt ner i halsen i så fall en vacker dag......
borde fler än du tänka på....
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Skulle vara intresant att höra Nyköpingssupportern Dzurilla:s tankar om denna katastrof. Dzurilla som säger att Lakers fifflat och lurat till sig elitlicensen samtidigt som Nyköping varit så hederliga av sig och tagit sitt straff.