Allsvenskt kvalsnack (2 lag till HA)

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

carl
Forumdemon

Post by carl »

TACK!

Lite trött efter någon whiskey för mycket igår...... Det ska bli skitkul att mötas nästa säsong. Ser fram emot det!
Troja - laget i hjärtat
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Nähäedu..det ser du inte alls fram emot! :wink:
Slavik
Forumproffs

Post by Slavik »

Niclas Andersson har redan gett sig på ett tips på Allsvenskan 08/09, lite väl optimistiskt kanske...

http://kanalnio.se/web/expertblogg/1/blogs/603610
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Optimistiskt eller inte, jag tycker det känns rätt meningslöst att tippa innan sillyt knappt har börjat och i stort sett varje lag har knappt halva truppen spikad.

Niklas Andersson är väl från Ljungby, eller är jag ute o cyklar här?
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

carl wrote:TACK!

Lite trött efter någon whiskey för mycket igår...... Det ska bli skitkul att mötas nästa säsong. Ser fram emot det!
En av andledningarna att man ville ha upp Troja är att de har många trevliga supportrar inte minst Du Carl,sedan finns det undantag men det gör det i alla föreningar.
Hoppas dock att vi kan hålla en god ton på forumet ,lite gliringar tillhör supporterlivet ,men kasta direkt skit på varandra finnss ingen andledning till.
GRATTIS!!! än en gång ,jag har saknat dessa derbyn ,det är mot er den rätta derbystämningen upplevs.
Har varit med sen Öster -Troja ( då var inte Tingsryd ens med på kartan ,det blev när de blev ett KÖPELAG och köpte sönder Öster) när det ringlade en bilkö på den gamla vägen mot Ljungby , då hade man inga forum att skriva på utan då var det när man träffades man gav gliringar ,men eftersom jag var försäljare fick man hålla inne dem när man var i Ljungby och skulle sälja varor , ibland fick man till och med stå på Trojas sida, fråga en viss person i köpcentumet , Hagfors , men inte Sutarn. Sutarn träffar jag på Halmstadstravet och även i Lakerdome ibland...en underbar kille (man)som ser verkligheten i allt.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
röd-vit
Forumproffs

Post by röd-vit »

Primeau wrote: Niklas Andersson är väl från Ljungby, eller är jag ute o cyklar här?
Japp, stämmer är släkt med han :P ...
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Niclas Andersson undrar jag om han är frisk.???.. :roll:
Det var något av det sinnessjukaste jag har läst..
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Slavik wrote:Niclas Andersson har redan gett sig på ett tips på Allsvenskan 08/09, lite väl optimistiskt kanske...

http://kanalnio.se/web/expertblogg/1/blogs/603610
fan vad kul att alla tippar AIK högt varje säsong. och varje säsong är dom lika långt ner
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Post Reply