alfax wrote:Mackan:kan man få en sammanställning på fondens värde,har vi passerat tusenlappen ännu ?Annars får vi se till det på torsdag.Är det Claesson som dömer?
alfax wrote:Mackan:kan man få en sammanställning på fondens värde,har vi passerat tusenlappen ännu ?Annars får vi se till det på torsdag.Är det Claesson som dömer?
Fy fan, ni skulle sett när vi var på 990 kr. Då gick jag in helt solidariskt och chat-klagade på domaren. Här har ni skrikigt och gnällt i månader och så kommer outsidern Snoken in och sätter 1000
vi andra betalar ju bara 10:-/gnäll men reglerna säger att den som passerar 1000:-gränsen måste ställa upp med lika mkt till!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
mackan wrote:1010 kronor stannar alfax-fonden på för denna säsongen....!!!
Mackan, jag lovar att det var ett stort antal svordomar mot domaren vid varje avblåsning idag. Det bör komma mer. Be Lindgren skänka de "5kr per avblåsning-pengarna" åtminstone.
mackan wrote:1010 kronor stannar alfax-fonden på för denna säsongen....!!!
Mackan, jag lovar att det var ett stort antal svordomar mot domaren vid varje avblåsning idag. Det bör komma mer. Be Lindgren skänka de "5kr per avblåsning-pengarna" åtminstone.
Får ta ett förhör med spelarna...
TACK ALLA SOM SKÄNKT PENGAR!!!!
Ska dom gå till Lakejerna generellt??
Vore det inte bäst om pengarna gick till Byhlin, Alderin o Bard mfl.?
Detta bidrag kanske skulle medföra att de inte behövde döma lika mkt som idag och VIPS, så skulle världen vara en finare plats att leva i!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
för att förhindra att de BLIR som alderin o compani? =)
Hmm.. jag tycker nästan att lakers tjejlag ska få pengarna.
Pallevante (Sudden)>> Enligt den info vi fått så var det en del nedsättande uttalande om domarna i matcherna Swe-Lettland å i matchen Swe-Vitryssland. Hoppas du kan hålla truten i matchen swe-can. För gör du inte det så kommer det åxå att kosta!
Bara så du vet det!!
Anders L wrote:Pallevante (Sudden)>> Enligt den info vi fått så var det en del nedsättande uttalande om domarna i matcherna Swe-Lettland å i matchen Swe-Vitryssland. Hoppas du kan hålla truten i matchen swe-can. För gör du inte det så kommer det åxå att kosta!
Bara så du vet det!!
Jag ser på sammanställningen att jag fortfarande är skyldig fonden pengar. Denna skuld gnager på mitt samvete. Finns det något konto dit jag kan föra pengar och lätta mitt sinne
Man kanske kunde skicka in en slant även när man varit dum i det civila livet Lite som överhögheten gjorde under medeltiden för att få absolution av kyrkan. Man pröjsade sig fri helt enkelt.
Måste fundera på hur vi ska göra med betalningen, men om du vill skänka pengar , alltså inte denna skuld, kan du gärna skänka till klacksektionen så ni får se många härliga tifon nästa säsong