Bandy versus Hockey 19/12

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Re: Bandy versus Hockey 19/12

Post by PutteA »

smashinlovely wrote:Rögle känns ju inte heller superstabila, inte med denna matchen som referens utan att de tog mer eller mindre alla sina poäng i början av säsongen.
Dock blir ju dom livsfarliga om och när dom får tillbaka sina skadade spelare.

Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Först har vi Shinnimins klockrena analys av 2:a perioden (se ovan)...

Sedan bedyrar Lundberg att han var den mest oskyldig av alla i intermezzot efter slutsignalen:

Vad kan du säga om bråket?

Vi kör ihop. Krockar lite. Vi var lite sura på varandra och började brottas lite, men det var ganska lugnt. Det är inte ofta det blir bråk nuförtiden och jag kan inte tänka mig att det blir några påföljder efter det där. I alla fall inte min situation.

I alla fall inte min situation... :lol:

Helt klart oldschool-vibbar. Det är så här hockeyn ska vara. Kamp, humor, kamp och lite finess för finsmakarna.
vlk
c/o LL´s Forum

Post by vlk »

Varanen wrote:Först har vi Shinnimins klockrena analys av 2:a perioden (se ovan)...

Sedan bedyrar Lundberg att han var den mest oskyldig av alla i intermezzot efter slutsignalen:

Vad kan du säga om bråket?

Vi kör ihop. Krockar lite. Vi var lite sura på varandra och började brottas lite, men det var ganska lugnt. Det är inte ofta det blir bråk nuförtiden och jag kan inte tänka mig att det blir några påföljder efter det där. I alla fall inte min situation.

I alla fall inte min situation... :lol:

Helt klart oldschool-vibbar. Det är så här hockeyn ska vara. Kamp, humor, kamp och lite finess för finsmakarna.
Det slutar säkert med ett antal matchers avstängningar och så var det roliga slut.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Det gör det säkert. Men det roliga har ju redan varit, och jag vet inte om tråkiga intervjuer blidkar liga-bossarna nämnvärt. Bättre de förbjuder intervjuer helt om Shinnimins och Lundbergs intervjuer är över gränsen.
smashinlovely
Forumdemon

Post by smashinlovely »

PutteA wrote:
smashinlovely wrote:Rögle känns ju inte heller superstabila, inte med denna matchen som referens utan att de tog mer eller mindre alla sina poäng i början av säsongen.
Vem saknades idag?
Zaar såg jag inte, Everberg vs tillbaka. Har lite dålig koll på rögle känner jag.
bratsson
c/o LL´s Forum

Post by bratsson »

smashinlovely wrote:
PutteA wrote:
Vem saknades idag?
Zaar såg jag inte, Everberg vs tillbaka. Har lite dålig koll på rögle känner jag.
Eric Gelinas, Nils Höglander, Mattias Sjögren, Nick Sörensen, Craig Shira och Dominik Bokk och Zaar
Post Reply