nu ska vi inte döma troja för snabbt här..
De lär med tiden växa in i den allsvenska kostymen. första matchen mot ett av de starkaste lagen är inte lätt som nykomling.
Komodoödlan wrote:Måhända har Troja tagit sig till HA, men materialet duger ju bara för div1, enligt mitt tycke.
Troja är bättre än så här kan jag lova....Troja är ett väldigt offensivt lag och det visar sig i försvarzonen..Men tanke på att Troja saknar 2 backar och 1 center så dömmer jag inte Troja efter denna matchen..
Ja det är alldeles för tidigt att dömat ut nån. Precis som sagts, Leksand borta är ju inte den lättaste matchen heller. Just fan, det är ju AIK-Lakers-tråden. Kör på VLH. Inte långt kvar nu.
Talismanen wrote:Ja det är alldeles för tidigt att dömat ut nån. Precis som sagts, Leksand borta är ju inte den lättaste matchen heller. Just fan, det är ju AIK-Lakers-tråden. Kör på VLH. Inte långt kvar nu.
Men Mattias Persson är ju "stjärnan" i Troja. Är han ombytt?
Talismanen wrote:Ja det är alldeles för tidigt att dömat ut nån. Precis som sagts, Leksand borta är ju inte den lättaste matchen heller. Just fan, det är ju AIK-Lakers-tråden. Kör på VLH. Inte långt kvar nu.
Men Mattias Persson är ju "stjärnan" i Troja. Är han ombytt?
Mattias Persson Trojas "stjärna"!!!???
Troja har inga stjärnor förutom Pasco möjligtvis...
Mycket stabil bortamatch. Man gör precis vad man ska när man lirar borta mot bra motstånd. AIK får ta sina avslut utifrån, och backarna håller rent från spelare. Nu tar vi sats på hemmapremiären, ska bli så jävla kul
Snack om troja kan vi hålla dessa trådar rent ifrån!!
Last edited by Niles on 17 September 2008, 21:27, edited 1 time in total.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
fan folk,nästa gång måste vi få ihop folk till sådana här matcher...så jäkla avis på Klonis,Lill-Klonis,Coffe o de andra som får stå i ett tomt hovet o skrika ut sin glädje!!!
fan va häääääääääääääärligt!!!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.