Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson Kung persson
Vi har ju sett vad han kan prestera bara han får en bra omgivning runt omkring sig...Slipper han spela med spelare som Einarsson och Dalle så kommer han kunna bli riktigt riktigt bra. Och eftersom han är stor och stark och KOMMER få en bättre omgivning så lär han bli kvar
Razzel wrote:Någon som vet hur det går med hans hand efter skadan?
Enligt obekräftade uppgfter bedriver han rehab-träning på´sina äppelträd hemma i trädgårn...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Kjelleman wrote:Såg någon stans att Omark skulle tillbaka till SSK till hösten
Ja med tanke på att han bara är ett Lån från SSK så är det väl inte omöjligt...
chrille är en grymt bra kille att ha i sitt lag,publiken älskar honom och han är nu en av de som varit längst i laget,massvis med rutin och en målkänsla av sällan skådat slag!!!!
fan va bäst!!!!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
JA du kjelleman det sker med NH än du antagligen anar... ..Bland annat fiskar ni efter 2 TAIF spelare, samt att Dan Eriksson och Niko ryktas på väg bort.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Lobo wrote:JA du kjelleman det sker med NH än du antagligen anar... ..Bland annat fiskar ni efter 2 TAIF spelare, samt att Dan Eriksson och Niko ryktas på väg bort.
Förvisso men Danne tror jag blir kvar, vad jag menade är att sitta och läsa i tidningen när olika är på G eller bort från NH,
dessa du räknar upp är inget nytt om jag säger så.
Inte lätt att vara ödmjuk mot någon som inte finns, därför är JAG bäst!!!!!
Lakers till div 3