asså jag tror nog att jag aldrig har kännt så här inför ett derby ... inte i år iaf ... jag känner en stor stor glädje men sammtidigt en räddsla ... glädjen är över hur jälva bra det har gått vi har slagit 2 av dom 4 bästa lagen i serien och räddslan för att något skulle gå snätt och vi skulle förlora mot nybro... och där med kanske tappa poäng till nyköping och hammarby ... ahhhh jag e så nervös så det är inte sannt !!! jag sejjer me det att
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Det börja kännas nu att det är ngt på gång!Spänningar i hela kroppen å 4 tim kvar till nedsläpp,,,Längtar oj oj oj.Två raka har vi tagit nu å vi ska tangera vad vi gjort innan att ta fyra raka!sen går det av bara farten så kom igen nu alla mooooooooooooooooooot Lakerdome!
Frågetecken om Messa spelar idag, och Nyström är definitivt borta, jahopp. Ett stabilt backpar (kanske) borta, Nyström gjorde ju sin bästa match senast och Messa har ju också börjat ånga på, typiskt i en sån här "måstematch"! KÄMPA!!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Säger bara Skit osså!!Ja han har verkligen ryckt upp sig å på väg att bli så bra som han egentligen är,han får väl ställa sig i klacken å hjälpa kamraterna
"Vi" brukar ju ha en förmåga att vinna i eran kalla men ack så stämningsfulla hall. Idag kan man dock inte närvara och det är första bortamatchen mot Lakers som jag missar. Känns som att lakers är rejält på gång men samtidigt har Nybro en förmåga att slå undan benen på lag med drömmar;)
Vi går inte till superallsvenskan och jag vore ju dum om jag inte önskade det samma för er. Även då i smyg..lite tyst när ingen hör. Det är roligare att ligga i toppen än att ligga sist och resa långt. Nytt slagord?