Rob Blake till Hammarby
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Rob Blake till Hammarby
Rob Blake, stjärnback i Colorado, Mattias Norström, Los Angeles Kings, och Michael Nylander, New York Rangers kommer alla till Bajen!!
men bara om de lirar SA...
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp? ... nderType=1
tänk om shjon o blake återförenas i lakerdome,det vore nåt
men bara om de lirar SA...
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp? ... nderType=1
tänk om shjon o blake återförenas i lakerdome,det vore nåt
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Förstår ironin i ditt inlägg, men era NHL-värvningar, som fått så mycket uppmärksamhet, är i klassen flugskit i jämförelse med Blake, Nylander, Norström, Pyatt, Hunter.c70t5 wrote:Ja vad ska man säga, herrejeflar.
Men vaddå, vi har ju Podein och Brad...
/T5!!
Mitt tips - 05/06 slår Gräsberg igenom!
Hammers, jepp, absolut, inget snack om saken.
Jag är också beredd att till viss del hålla med skribenten Johan Pelkonen på Växjö Lakers forum på svenska fans
Men vinner Vi i morgon så är Vi definitivt med i fighten igen, mao en vinna lr försvinna (från SA) match.
KRIGA!!!
/T5!!
Jag är också beredd att till viss del hålla med skribenten Johan Pelkonen på Växjö Lakers forum på svenska fans
Podein lr Brad, tja jag vet inte, men jag tycker inte ngn av dom har infriat de förväntningarna som iafl jag hade på dom, Brad glimrade till i början av serien med nu så är det definitivt inget speciellt att hänga i granen, en spelare i mängden inget mer.Ett tips från mig är att byta ut Shjon Podein. Han gjorde inte mycket nytta och för hans lön borde man kunna få två bra spelare.
Men vinner Vi i morgon så är Vi definitivt med i fighten igen, mao en vinna lr försvinna (från SA) match.
KRIGA!!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
man reflekterar ju inte så mycket egentligen över hur de andra lagen förstärkt men visst är det ju så att det lag som lakers hade inför serien har sjunkit i graderna i jämförelse med att en del andra lag värvat sig förbi,man får ju inte glömma det
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
ALLT ÄR SJUKT
Detta är en parodi på allt vad företagsamhet och föreningsplanering heter och den långsiktighet vi borde sträva efter i svensk hockey är ett minne blott. Helt sjukt att Mora ligger där de ligger i elitserien. Skulle NHL-konflikten ta slut faller de som ett sänke i serien. Med en fortsatt lockout kan de ju rent av ta SM-guld. Hammarby har 300 på läktarna och tar hit minst FEM etablerade NHL-spelare. Milde tid. Skulle de gå upp i elitserien blir det en parodi av sällan skådat slag. Övriga lag värvar spelare, som utan en Lockout aldrig skulle gått att få loss. Se vilka spelare som spelar i de allsvenska lagen. Många spelare som annars skulle spelat i elitserien (se Skellefteå, Björklöven, Leksand, Lakers osv).
LÅT NHL-LOCKOUTEN TA SLUT- NU
Detta är en parodi på allt vad företagsamhet och föreningsplanering heter och den långsiktighet vi borde sträva efter i svensk hockey är ett minne blott. Helt sjukt att Mora ligger där de ligger i elitserien. Skulle NHL-konflikten ta slut faller de som ett sänke i serien. Med en fortsatt lockout kan de ju rent av ta SM-guld. Hammarby har 300 på läktarna och tar hit minst FEM etablerade NHL-spelare. Milde tid. Skulle de gå upp i elitserien blir det en parodi av sällan skådat slag. Övriga lag värvar spelare, som utan en Lockout aldrig skulle gått att få loss. Se vilka spelare som spelar i de allsvenska lagen. Många spelare som annars skulle spelat i elitserien (se Skellefteå, Björklöven, Leksand, Lakers osv).
LÅT NHL-LOCKOUTEN TA SLUT- NU
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
ja vad sejjer man ... klart att man blir förvånad och sammtidigt oroad... det känns mer och mer som att vi kommer att missa SA... denna säsongen har varit lite märklig... och om man tänker frammåt till nästa säsong .. vart spelar vi då?? allsvenskan??? div1 ?? ... vilka spelare stannar vilka spelare går ... vilka kommer som nya ... har vi ny hall ?? .. aa det vimmlar av frågor ... hoppas hoppas hoppas att vi kommer vidare till SA !!!

Hoppas du har rätt! Ska Blake spela i Sverige ska det vara i Lakers och ingen annanstans...Hofnar wrote:Läser man artikeln lite kritiskt, så genomskådar man hela scenariot som en våt dröm för Stefan Öström i bajen.
Han vet inte vad spelarna vill ha. Blake har "varit på tal". På tal vardå?
Nja, jag är skeptisk.
Han får ta över efter Podein nästa säsong!
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Det tror jag också även om "hjärta för klubben" kanske inte är formuleringen jag skulle använda om en jänkare som gör sin andra säsong i en klubb på ålderns höst...carl wrote:????????????????LaKaj wrote:Podein har mer hjärta för klubben än vad Hunter & co har.

Men faktum är ju att Podein är här pga. att han vill vara det, INTE för att hålla sig i form i väntan på att NHL ska dra igång...

- INDIAN #66
- Forumentusiast
Som materialare då?Trigger wrote:Låt Podde fjäska för Blake och han spelade ju tillsammans !!!!
Sno hit honom !
Vi får ju bara ha två jänkare...
Men det är klart man kunde ju värva en hittils okänd svensk back som heter Royne Blakesson... *letar passförfalskare på internet*
Måste han vara svensk...Bautin är ju ledig...bara att leta upp honom, tror han bor i Sibirien...och Ryssland är ju nästan med i EU så det borde inte vara några problemAnfall wrote:Vore det inte bättre om vi kunde hitta svenska NHL-spelare som kunde komplettera Lakers? Då kan Brad och Podein vara kvar.
Någon som vet om det finns "lediga" svenska NHL-spelare?
Jag har han hellre som materialare en som motståndare !Viktor666 wrote:Som materialare då?Trigger wrote:Låt Podde fjäska för Blake och han spelade ju tillsammans !!!!
Sno hit honom !
Vi får ju bara ha två jänkare...
Men det är klart man kunde ju värva en hittils okänd svensk back som heter Royne Blakesson... *letar passförfalskare på internet*