Visste inte att Lakers Lakejer var medgångssupportrar
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Christopher Weckman
- Forumamatör
Visste inte att Lakers Lakejer var medgångssupportrar
Jag visste inte att Lakers Lakejer var sånna medgångssupportrar som dem visade i Billingehov idag.
Re: Visste inte att Lakers Lakejer var medgångssupportrar
Det var ju ett väldigt fint första inlägg du postade på forumet, grattis, grattis*!Christopher Weckman wrote:Jag visste inte att Lakers Lakejer var sånna medgångssupportrar som dem visade i Billingehov idag.
Du som var på plats och såg matchen. Inga andra intryck eller aha-upplevelser?
* till en rättvis seger.
Det känns lite jobbigt att höra att vi är medgångssupportrar.. Jag är hes iaf... Att vi inte tackade efter matchen om det är det du menar så var det för att de helt enkelt inte förtjänade det.
Åka 21mil för att se en match som lakers ladies hade gjort bättre känns rätt surt..
Åka 21mil för att se en match som lakers ladies hade gjort bättre känns rätt surt..
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me."
D. Hasselhoff
D. Hasselhoff
- LaKaj
- Forumdemon
Då man själv inte är med så är det svårt att ifrågasätta att laget inte tackades. Men det svider i lakej-hjärtat att spelarna inte tackades. För mig är det detsamma som att "tacka för matchen" eller att ge en mindre lyckad medspelare en stöttande dunk i ryggen. Dvs oavsett vad som har presterats så hör det till att tacka för matchen. Men, men det är lätt för mig att tycka då jag är befriad från upplevelsen av att vara där och se den eländiga matchen...
Nya tag på onsdag! Jag tror det finns gott hopp om att prestera bra mot topplagen!

Nya tag på onsdag! Jag tror det finns gott hopp om att prestera bra mot topplagen!

----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
för står inte problemet
vi skriker inte att laget suger när dom gör det. utan vi står och skriker i med och motgång och värkligen värkligen stötar dom
då för står jag inte problemet om man väljer att inte tacka laget och gå som en makering
tycker det är bättre och gå och inte tacka än och stå kvar och säja vad man igäntligen vill säga
igår var det värkligen helt jävla skit dåligt
tycker det är för banat svagt av er som inte va i skövde och börja hacka
på oss som åkte upp
vi skriker inte att laget suger när dom gör det. utan vi står och skriker i med och motgång och värkligen värkligen stötar dom
då för står jag inte problemet om man väljer att inte tacka laget och gå som en makering
tycker det är bättre och gå och inte tacka än och stå kvar och säja vad man igäntligen vill säga
igår var det värkligen helt jävla skit dåligt
tycker det är för banat svagt av er som inte va i skövde och börja hacka
på oss som åkte upp
Last edited by Daniel on 1 November 2004, 10:49, edited 1 time in total.
- Ambassador
- Forumproffs
- Dragkampslakej
- Forumdemon
- Christopher Weckman
- Forumamatör
Ojj, jag vet inte vad ja ska svara på men jag svarar på några:
"Det var tyst största delen av matchen i hela Billingehov" elle nåt sånt..
Där kan jag inte hålla med dig
Och jag såg ett till: Ungefär "Trist att höra att vi är medgångssupportrar"
Det tycker jag med, har aldrig sett er så tysta förut
, men såg en till, något sånt här "Vi är inga medgångsupportrar, men vi ville inte tacka för de spelade så dåligt osv"
Men då är ni väl medgångsupportrar?
Aja, jag hörde er inte alls i hela 3:e perioden och inte så mycket i största delen av matchen heller
, Synn det, hoppas det blir bättre nästa gång och kör hårt mot Oskarshamn på onsdag!
"Det var tyst största delen av matchen i hela Billingehov" elle nåt sånt..
Där kan jag inte hålla med dig

Och jag såg ett till: Ungefär "Trist att höra att vi är medgångssupportrar"
Det tycker jag med, har aldrig sett er så tysta förut

Men då är ni väl medgångsupportrar?

Aja, jag hörde er inte alls i hela 3:e perioden och inte så mycket i största delen av matchen heller

kanske beror på ljud kilarna i bilingehov enda stället som är liknande och
vill döda allt vad klackljud heter är halmstad
och om du säger att Lakerslakejer var dåliga ja då ska vi inte snacka om vad övrig publik var
men jag har varit medlem i Lakerslakejer så länge så jag vet att vi är inga medgångssupportrar
vill döda allt vad klackljud heter är halmstad

och om du säger att Lakerslakejer var dåliga ja då ska vi inte snacka om vad övrig publik var

men jag har varit medlem i Lakerslakejer så länge så jag vet att vi är inga medgångssupportrar

- Christopher Weckman
- Forumamatör
Nu verkar du vara ganska ensam Christopher att tycka så om lakejerna.Micke Därth skriver i sitt matchreferat"växjös härliga lakejer", Göran Strid skriver i ett inlägg i forumet "lakejerna satte färg på matchen" Och Anders Edlund tror jag skrev något positivt om lakejerna.
Jag tror mer på dessa hockeykunniga herrar än på en supporter som försöker att smutskasta den supporterkubb som sett till att det blivit stämning i hallarna.
Jag tror mer på dessa hockeykunniga herrar än på en supporter som försöker att smutskasta den supporterkubb som sett till att det blivit stämning i hallarna.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
- Christopher Weckman
- Forumamatör
Jag håller med om att ni är en mycket trevlig och bra klack, men jag säger att i söndags visade ni inte eran bästa sida tyvärr
, jah har alltid tyckt att det har varit roligt att åka till Billingehov när vi möter Lakers, faktum är att det var min första match för året
, men tyvärr så var jag besviken i söndags, ni skrek bra i 1:a och 2:a men i 3:e hördes ni knappt, vet inte varför men?? 

- Christopher Weckman
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
medgångssupporter?? finns det såna i Växjö?? då har jag fattat det hela åt helvete juh!
nä, ja e en inbiten supporter som skriker sönder min hals i varje match jag kan gå på, o det borde fler göra på STÅPLATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
go Lakers go go go

nä, ja e en inbiten supporter som skriker sönder min hals i varje match jag kan gå på, o det borde fler göra på STÅPLATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
go Lakers go go go

iaf skulle jag nog oxå som spelare känna det konstigt om klacken var lyrisk efter att man varit helt under isen,man vill ju förtjäna beröm...
iaf skulle jag nog oxå som spelare känna det konstigt om klacken var lyrisk efter att man varit helt under isen,man vill ju förtjäna beröm...
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
- Ambassador
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Har också funderat på detta.Tycker bara att det är lite märkligt att Lakers ej haft slutsålt ännu.Att klacken alltid finns där Lakers spelar vet jag.Men frågan är vad den vanliga människan i växjö med omnejd tänker.
kanske finns det några som har tröttnat på hockey.
kanske finns det några som har tröttnat på hockey.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Tror det var Varanen som en gång sade:
Fan, jag hade tänkt att stanna hemma på söndag, men Lakers torskade ju sist så nu måste jag nog åka ändå...
Snarare motgångssupportrar...
Fan, jag hade tänkt att stanna hemma på söndag, men Lakers torskade ju sist så nu måste jag nog åka ändå...
Snarare motgångssupportrar...

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Det hela handlar lite om nyhetens behag det är kul i början men nu har vi den sanna hockeypubliken kvar. Det blir inte många fler för att man vinner alla matcher heller kolla Rögle idag drygt 3300 pres mot poplaget alla vill slå. Vi får nog vänja oss med nuvarande publiksiffror tyvärr.Ambassador wrote:EN tanke bara:
Om Lakers hade vunnit varenda match (ungefär som Rögle denna säsong)
Hade publiksiffrorna varit högre eller lägre?
Det är ju inte alls säkert att de hade varit högre...
VENI VIDI VICI
Once a Laker always a Laker...
Once a Laker always a Laker...