Johan Andersson, som gick från Troja till LHC inför denna säsongen, är klar för Troja om NHL-strejken blir ett faktum. Johan blir i så fall en kanonförstärkning för oss och gör att forwardsidan/centersidan ser riktigt, riktigt bra ut.
Det är bara att gratulera. Troja var lite som Skövde dvs en gedigen lagmaskin, och att komplettera detta med Johan Andersson låter oroväckande för oss motståndare.
#65 wrote:Om det skulle bli nhl-lockout tar ni hem weinhandel (stavning?) från New York också?
Blir nog lite för dyrt med försäkringen för Troja. Hade varit en attraktion annars, även om jag inte gillar killen speciellt mycket efter hans sena kvitteringsmål för några år sedan mot Rögle. Det målet innebar att Troja gick till SA och inte Rögle.
#65 wrote:Om det skulle bli nhl-lockout tar ni hem weinhandel (stavning?) från New York också?
Nej, det har jag svårt att tänka mig. Dels är det en alldeles för dyrt, dessutom är Weinis fortfarande så pass ung och hungrig att han inte nöjer sig med Allsvenskan om det blir NHL-strejk. Han ska ju naturligtvis spela ES. Men satan vilken förstärkning det hade varit!!