Vem bryr sig om TAIF

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Locked
munken
Forumamatör

Vem bryr sig om TAIF

Post by munken »

Jag tycker att samtliga lakersanhängare från och med nu struntar i att engagera sig när TAIF supportrar försöker baktala Växjö. Vi skall inte ge dem vatten på sin kvarn. Faktum är att TAIF hör hemma där de befinner sig. Man såg ju att resurserna inte fanns eftersom ända chansen att behålla ett lag i Alsvenskan var att använda sig av svarta löner vilket man gjort i urminnes tider i den skogen. Jag har spelat ishockey i många år,och det var allmänt kännt i hockeykretsar att hela den byggden var svart. Det tråkiga är att man inte längre från deras sida kan acceptera faktum, nämligen att den byggden inte längre med dagens ekonomiska läge kan befinna sig på högre nivå än vad man gör idag. Men heder åt alla ideela själar i Tingsryd som arbetar dygnet runt för att hockey är den absolut bästa och roligaste sporten. Deras påhopp mot Växjö kan dom få syssla med låt dem inte bara få oss deppiga utan skit i det.
Frasse
Forumentusiast

Re: Vem bryr sig om TAIF

Post by Frasse »

munken wrote:Jag tycker att samtliga lakersanhängare från och med nu struntar i att engagera sig när TAIF supportrar försöker baktala Växjö. Vi skall inte ge dem vatten på sin kvarn. Faktum är att TAIF hör hemma där de befinner sig. Man såg ju att resurserna inte fanns eftersom ända chansen att behålla ett lag i Alsvenskan var att använda sig av svarta löner vilket man gjort i urminnes tider i den skogen. Jag har spelat ishockey i många år,och det var allmänt kännt i hockeykretsar att hela den byggden var svart. Det tråkiga är att man inte längre från deras sida kan acceptera faktum, nämligen att den byggden inte längre med dagens ekonomiska läge kan befinna sig på högre nivå än vad man gör idag. Men heder åt alla ideela själar i Tingsryd som arbetar dygnet runt för att hockey är den absolut bästa och roligaste sporten. Deras påhopp mot Växjö kan dom få syssla med låt dem inte bara få oss deppiga utan skit i det.
Och vad gjorde du nu med ditt inlägg????..Tolkningsfråga kanske?
Webbgruppen
Moderator LL.com

Post by Webbgruppen »

Meningslös diskussion.

Låser tråden.
Webbgruppen
Lakers Lakejer.com
Locked