Jag hoppas ny förstår skämtet i detta inlägg. Titeln på denna tråd är nästan identisk med det budskap som spreds runt på olika hockeyforum innan er ispremiär, fast med Växjö som värvar istälet.
Hur som helst så rör det sig om en 32 årig kanadensare vid namn Mike Kennedy.
Leksand värvar NHL-spelare. IMPONERANDE!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
Lakers00
- Forumterrorist
Leksand är ju ett lag med kultur.......det är väl inga problem att få dit spelare som nästan spelar gratis.
Skämt å sido Mygel men jag förstår skämtet,men det ligger lite i det jag säger.
Leksand ska nog försöka sig till ett återtåg men jag tror nog SAIK blir det enda återtåget.
Skämt å sido Mygel men jag förstår skämtet,men det ligger lite i det jag säger.
Leksand ska nog försöka sig till ett återtåg men jag tror nog SAIK blir det enda återtåget.
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Finns redan på denna tråden
http://lakejer.griffel.net/forum/viewtopic.php?t=5687
http://lakejer.griffel.net/forum/viewtopic.php?t=5687
"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"
:headbang:
:headbang:
Tycker det är förbannat kul att fler och fler mer eller mindre meriterade spelare väljer att spela i sverige.
Imponerande eller inte, men det höjer ju standarden, publikintresset och engagemanget runt omkring.
Sen anser jag personligen f.ö att Defauw slår högre än Kennedy.
Podein står i en klass för sig.
/T5!!
Imponerande eller inte, men det höjer ju standarden, publikintresset och engagemanget runt omkring.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Varför slår DeFauw högre än Kennedy? Kan du förklara det för mig?c70t5 wrote:Tycker det är förbannat kul att fler och fler mer eller mindre meriterade spelare väljer att spela i sverige.
/T5!!
När Kennedy var i DeFauws ålder hade han redan gjort 145 matcher och ni som tycker att NHL-matcher är det största som kan hända en spelare.
Skulle tro att DeFauws karriär kommer utveckla sig precis som Kennedys, det är väl det mest sannolika.
Mitt tips - 05/06 slår Gräsberg igenom!