Vem ersätter Berglund?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vem ersätter Berglund?
Någon som vet eller hört något?
-
Per Carlsson
- c/o LL´s Forum
Det tar man för givet.Räven wrote:Förhoppningsvis vet de något som vi inte vet, för jag tror inte de låter tiden bara gå till ingen nytta
Namnet/namen som kommer att presenteras måste ju hålla minst lika hög dignitet/klass som Berglund innehavde.
För med Berglund framåt i kombination med de övriga nyförvärven, Männikö och Omark, då rankades Växjö ha en av SHA vassaste spetsar framåt, detta konstaterande försvann ju i.o.m att Berglunds vara eller icke vara i Lakers gick upp i rök, märkligt nog, eller hur...
Skulle vara kul om ngn hört ngt?
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Håller med dig Lobo, Poddan kan nog hugga tag i ngn.
Men Berglunds ersättare kan man ju knappasta hänga på Poddans "axlar", verkligheten är som så att det är två platser kvar att fylla, en vakant tll Podein, och en som är tom.
Men vem ska fylla Berglunds plats?
/T5!!
Men Berglunds ersättare kan man ju knappasta hänga på Poddans "axlar", verkligheten är som så att det är två platser kvar att fylla, en vakant tll Podein, och en som är tom.
Men vem ska fylla Berglunds plats?
/T5!!
Eller varför inte fotsätta med att satsa på fd Nyköpingspelare tänkte då på Nordin El Harfaoui som är ledig...
http://www.eurohockey.net/players/index ... erial=4647
http://www.eurohockey.net/players/index ... erial=4647
Självklart väntar man på ett positivt svar på Podein, men i övrigt har man "is i magen". Vad jag förstår, nöjer sig nu Lakers med den trupp man har, för att sedan eventuellt fylla på med en back eller forward beroende på hur lagdelarna fungerar.
Lobo wrote:Skulle vi inte få någon intervju med Åkesson ? då kan man passa på och fråga vilka funderingar de har angående de 2 lediga? (podein är ju inte klar än) platserna i laget.
Hur kan du förstå det?
Lakers har ju inte rekryterat till fullo än pga av media Berglunds avhopp, så då kan man väl knappast säga att Lakers är nöjda.
Alla väntar Vi in Poddan, men den platsen är ju vakant hela tiden.
Men det är ju en plats som ska fyllas, tugget om att Lakers skulle vara nöjda, det hoppas jag verkligen inte.
/T5!!
Lakers har ju inte rekryterat till fullo än pga av media Berglunds avhopp, så då kan man väl knappast säga att Lakers är nöjda.
Alla väntar Vi in Poddan, men den platsen är ju vakant hela tiden.
Men det är ju en plats som ska fyllas, tugget om att Lakers skulle vara nöjda, det hoppas jag verkligen inte.
/T5!!
Jepp, precis min mening, med Berglunds lucka så är det ju en plats som är obesatt, och därav är ju inte lagbygget komplett, en ekvation som man kan räkna ut med röven och en kritbit.
Men Snoken kanske missuppfittade mig vad det gäller den frågan.
Väl Mött!!
/T5!!
Men Snoken kanske missuppfittade mig vad det gäller den frågan.
Väl Mött!!
/T5!!
Ngn som hört ngt om vem som kan tänkas vara Berglunds ersättare?
Undra vilka namn det kan rör sig om, vad tror Ni?
Vart ska han värvas ifrån, sverige eller utlandet?
Är det ngn lirare som får kicken eller som inte platsar i ngt ES lag?
Vilkt/a namn hade Ni sett som ersättare?
Vad förväntar Du dig att denna spelare ska hålla för klass?
Väl Mött!!
/T5!!
Undra vilka namn det kan rör sig om, vad tror Ni?
Vart ska han värvas ifrån, sverige eller utlandet?
Är det ngn lirare som får kicken eller som inte platsar i ngt ES lag?
Vilkt/a namn hade Ni sett som ersättare?
Vad förväntar Du dig att denna spelare ska hålla för klass?
Väl Mött!!
/T5!!
-
Per Carlsson
- c/o LL´s Forum
"- Det är bara att gratulera Berglund till utbildningen, men för vår del innebär det att Berglund inte längre är aktuell för oss.
Det finns alternativ som vi nu jobbar på istället"
Vad jag har förstått så är det klart fullt och fast att Berglund ska ersättas vare sig om Poddan kommer eller inte.
Poddan finansieras ju av externa finansiärer och har en "extra" plats i truppen.
Så Berglund, han ska väl ersättas, eller?
/T5!!
Det finns alternativ som vi nu jobbar på istället"
Vad jag har förstått så är det klart fullt och fast att Berglund ska ersättas vare sig om Poddan kommer eller inte.
Poddan finansieras ju av externa finansiärer och har en "extra" plats i truppen.
Så Berglund, han ska väl ersättas, eller?
/T5!!
Berglund bör ju ersättas oavsett hur det går med Podein.
Med tanke på att Podes lön helt betalas av sponsorer så blir det nog bara en bonus i truppen om han spelar en säsong till. Eftersom man inte vet när Podes bestämmer sig måste ju truppen spikas oavsett hans medverkan eller inte. Eller har jag fel..?
Med tanke på att Podes lön helt betalas av sponsorer så blir det nog bara en bonus i truppen om han spelar en säsong till. Eftersom man inte vet när Podes bestämmer sig måste ju truppen spikas oavsett hans medverkan eller inte. Eller har jag fel..?
-
Per Carlsson
- c/o LL´s Forum