Nya spelare enl SMP
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
Per Carlsson
- c/o LL´s Forum
-
Per Carlsson
- c/o LL´s Forum
Hehe, ja men den bilden kommer jag ihåg. Den togs när han precis skrivit på för Troja. Vet inte vad Rossen ska göra i Växjö, bara lyfta hög lön. Det är ju inte direkt en framtidssatsning, han är ju faktiskt 60-talist om jag inte missminner mig.Per Carlsson wrote:Jo, nog ser han lite pluffsig utcarl wrote:
Men visst såg det ut som att Rossen är i akut behov av sommarträning....
Det finns plats för två lag i Växjö
-
Per Carlsson
- c/o LL´s Forum
Ja, det undrar jag också. Jag skulle gärna vilja ha lite rykten kring vår kommande trupp. Tystnaden börjar oroa mig ganska kraftigt nu.ao wrote:Jag undrar varför inte Daniel Svensson eller nån annan på SMP inte är som blodiglar på Troja för att skaka fram lite nyheter därifrån?
Troja - laget i hjärtat
Ålder i sig kan ju inte vara en faktor. Patrik Ross är en av mina favoriter i HELA allsvenskan. Bra poäng Daniel med Larionov (utan att för den skull göra andra jämförelser). Är han motiverad så kommer han att göra STOR nytta. Carl brukar ha många goda synpunkter, men när det gäller Ross, verkar det svida lite extra. Det grumlar hans omdöme. Fagervall ser nog till att ALLA spelare är förberedda när säsongen börjar i höst.
De två andra som nämns ovan är spelare av hög klass och jag skulle inget hellre än att de signade för VLH.
De två andra som nämns ovan är spelare av hög klass och jag skulle inget hellre än att de signade för VLH.
-
Flest mål vinner
Tyvärr verkar Lakers argument inte bita på Oscar Steen.
http://www.kanon.se/040428/mansson.htm
Hoppas att uppgifterna inte stämmer.........
http://www.kanon.se/040428/mansson.htm
Hoppas att uppgifterna inte stämmer.........
Från Svenska Fans Bofors avdelning...
Stod i smålandsposten att de skulle få svar idag.. ..hoppas att Anderzon sitter och filar på brödtexten just nu.Smålandsposten skrev i veckan att Oscar Steen kunde bli Morgan Grans ersättare. De har talat med Oscars agent.
- Förutom Växjö är bland andra Rögle och Oskarshamn intresserade av Oscars tjänster. Växjö är väldigt angelägna om att få honom till sig. Jag har haft många samtal med Växjö och de har gjort ett väldigt bra intryck, säger Tommy Öström, agent för Oscar Steen.