J 20
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
Re: J 20
Slänger ett getöga på J18 idag, VLH mot HV.
Fyfan vad överlägsen Olle Karlsson är! Haha, man fattar ej detta när man kollar i SHL. Men det är verkligen en supertalang
Fyfan vad överlägsen Olle Karlsson är! Haha, man fattar ej detta när man kollar i SHL. Men det är verkligen en supertalang
Kan bara instämma. Men han kommer vi nog att lyckas slarva bort. Först en dålig utlåning, sen klar för konkurrent och slutligen genombrott i annan klubb.Svartvadet wrote:Slänger ett getöga på J18 idag, VLH mot HV.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
Fyfan vad duktiga de är!
Måste vara minst 15 år sedan jag såg en J18 match sist. Otroligt vad långt vi kommit (och hockeyn) i utvecklingen. Nu är det ju faktiskt struktur och inte bara massa lir, superskoj att skåda
Måste vara minst 15 år sedan jag såg en J18 match sist. Otroligt vad långt vi kommit (och hockeyn) i utvecklingen. Nu är det ju faktiskt struktur och inte bara massa lir, superskoj att skåda
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
U16 verkar göra det igen med ett nytt Guld några minuter bort!!
Mycket imponerande spel och jäklar vad VLH växt!
Mycket imponerande spel och jäklar vad VLH växt!
-
Svartvadet
- c/o LL´s Forum
Då var det KLART! STORT STORT STORT GRATTIS till SM-GULDET!!! Johansson med FYRA smällkarameller en final - inte pjåkigt!