VLH - MIF 20/2 2025
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
VLH - MIF 20/2 2025
Någon gång måste vi vara taggade även hemma. Varför inte i denna matchen?
-
- c/o LL´s Forum
Re: VLH - MIF 20/2 2025
Malmö vet precis vad som krävs för att kämpa i de nedre delarna av tabellen. Gång på gång hittar de vägar att vinna.
Heavy Metal krigar kvar pucken. LEGENDEN leker in ett mål. Me likey!
Spelar ingen roll hur bra vi spelar när vi inte tar betalt. Känns fan hopplöst detta
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
-
- c/o LL´s Forum
Sluta släppa in enkla mål 

Malmös mål började med en felaktig icing som blev en riktig icing som ledde till slarv.
Gött med ledning igen.
Gött med ledning igen.
-
- c/o LL´s Forum
2-1 Henriksson.
SW är verkligen len med pucken.
SW är verkligen len med pucken.
-
- c/o LL´s Forum
Vilka mål VLH bjuder på 

Glöm inte hur hopplöst allt är bara. Ironi…
-
- Forumamatör
Nä, det går aldrig!vlk wrote:Spelar ingen roll hur bra vi spelar när vi inte tar betalt. Känns fan hopplöst detta
Islossning , känns grymt bra.Lakers-Ulla wrote:Nä, det går aldrig!vlk wrote:Spelar ingen roll hur bra vi spelar när vi inte tar betalt. Känns fan hopplöst detta

Skönt att vi fortsätter tar onödiga utvisningar också, för annars blir matcherna för ojämna.
VLH - MIF 20/2 2025
91 är chanslös på en plats då vi har fullt lag
Otroligt vad vi vann närkamper och dueller ikväll. Roligt att se oss så påslagna.
VLH - MIF 20/2 2025
Kvällens behållning var att se 29 skicka in en Malmöspelare i sargen och vinna puck varpå vi gör 5-1…det ger tårar i ögonenVaranen wrote:Otroligt vad vi vann närkamper och dueller ikväll. Roligt att se oss så påslagna.
Last edited by vlk on 20 February 2025, 21:21, edited 1 time in total.
13 är bland det mest tekniska och finurliga vi haft i Lakers. Hans små saker han gör med kroppen, skridskorna och klubban är fantastiska att beskåda.
-
- Forumamatör
Skön vinst!
Samma spel som de 20-25 senaste matcherna!
Skillnaden mot i torsdags är att vi idag inte sköt 4 i virket utan hängde dit dom istället!
Vi har dessutom det hårdaste slutspelslaget någonsin - har otroligt svårt att se vilka som ska slå oss i bäst av 7 nu när vi adderat målskyttar också?
Samma spel som de 20-25 senaste matcherna!
Skillnaden mot i torsdags är att vi idag inte sköt 4 i virket utan hängde dit dom istället!
Vi har dessutom det hårdaste slutspelslaget någonsin - har otroligt svårt att se vilka som ska slå oss i bäst av 7 nu när vi adderat målskyttar också?
Viktigt att flera får näta och känna att man hittar in i protokollet. Men jag har så svårt att lita på laget den här säsongen. Lule'matchen var en brutal besvikelse. Som om vi fött upp kor och producerat mellanmjölk för Arla i generationer - Hur skall vi nå topp-6 när vi ser ut som MJÖLKBÖNDER i varannan match..??
SAIK fortsatt före oss. Men vi ger inte upp. När vi sköljer av oss mjölken ÄR vi en outsider i vår. Positivt att Brynäs blir överkörda och har två raka förluster. Både BIF och FBK blir mänskliga i slutspelet.
SAIK fortsatt före oss. Men vi ger inte upp. När vi sköljer av oss mjölken ÄR vi en outsider i vår. Positivt att Brynäs blir överkörda och har två raka förluster. Både BIF och FBK blir mänskliga i slutspelet.
Speciellt nu med tanke på kriget kring topp 6.... Vi möter alltså SAIK, Leksand & Timrå dom tre sista omgångarna. Luktar repris från när vi snodde sjätte platsen från DIF när Luleå tog ut målvakten mot oss i sista omgången för att Luleå gick för seriesegern... 

Känns som breddandet av truppen har gett alla en extra växel. Minns matchen i Gävle i höstas och man stod och var frustrerad pga allt inväntande och vändningar tillbaka så fort man närmade sig offensiva blå. Nu kör alla dubbelt den farten de hade då och framåt ska dom.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.