VLH - LIF 23/1 2025
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Re: VLH - LIF 23/1 2025
FULA LEKSAND
VLH - LIF 23/1 2025
Haha haha , bort PP
Hockeyguden ger oss bara 2 mål per match.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hockeyguden ger oss bara 2 mål per match.
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Så otroligt uselt
Nu förlorar vi
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Nu förlorar vi
I detta läget ska vi inte spela solidariskt , tex ska dansken inte spela med 4-5 minuter kvar med 2-1
-
- c/o LL´s Forum
-13 i målskillnad och topp 6?! Måste vara rekord hahahah
Vi är två-målslaget. Vi kan inte göra fler.Svartvadet wrote:-13 i målskillnad och topp 6?! Måste vara rekord hahahah
-
- Forumdemon
Otroligt viktigt med vinst och 3p!
Torsk mot Rögle på lördag känns inte som en högoddsare, då kan vi vara 3p från negativt kval.
Torsk mot Rögle på lördag känns inte som en högoddsare, då kan vi vara 3p från negativt kval.
Vi ligger 6:a.
Du drömmer inte.
Detta är inte en parallell dimension.
Du drömmer inte.
Detta är inte en parallell dimension.
-
- Forumdemon
Haha jag vet! Men måste ändå slänga en blick neråt i tabellen. Jobbigt, men samtidigt galet spännande twist på säsongen!
Det var inte riktat mot dig. Jag tycker det är obegripligt att vi kan ligga 6:a. Men vi spelar ju inte i ett vakuum. Det finns de som har större problem än vi (uppenbarligen 8 lag).
Hur sjukt topp 6 .....DeLarge wrote: 19 January 2025, 21:39 Ja, med årets effektivitet, PP och överlag extremt lite mål.. så är det helt OTROLIGT att vi är en seger från att kunna avancera till topp 6. Snacka om sparkapital
Vi behöver fortsätta mot att göra fler än 2 mål i matcher , det verkar vara en förbannelse. Vi ska inte vaggas in i att stirra för mycket på tabellen.
-
- Forumamatör
Sett till spelet de sista 10 matcherna (utom idag och mot HV) så borde vi leda serien!Varanen wrote:Det var inte riktat mot dig. Jag tycker det är obegripligt att vi kan ligga 6:a. Men vi spelar ju inte i ett vakuum. Det finns de som har större problem än vi (uppenbarligen 8 lag).
Hockey är sjukt ologiskt - vi dominerar totalt och förlorar. Sen spelar vi som sopor och vinner…
Men om 10% av våra ramträffar väljer att gå in istället för ut i fortsättningen så slutar vi topp 3!
Fast i dag dominerade Leksand stora delar av matchen men vi tar 3 poäng.Lakers-Ulla wrote:Sett till spelet de sista 10 matcherna (utom idag och mot HV) så borde vi leda serien!Varanen wrote:Det var inte riktat mot dig. Jag tycker det är obegripligt att vi kan ligga 6:a. Men vi spelar ju inte i ett vakuum. Det finns de som har större problem än vi (uppenbarligen 8 lag).
Hockey är sjukt ologiskt - vi dominerar totalt och förlorar. Sen spelar vi som sopor och vinner…
Men om 10% av våra ramträffar väljer att gå in istället för ut i fortsättningen så slutar vi topp 3!
Omvända världen
-
- Forumamatör
Det är väl precis det jag sägerbratsson wrote:Fast i dag dominerade Leksand stora delar av matchen men vi tar 3 poäng.Lakers-Ulla wrote:Sett till spelet de sista 10 matcherna (utom idag och mot HV) så borde vi leda serien!Varanen wrote:Det var inte riktat mot dig. Jag tycker det är obegripligt att vi kan ligga 6:a. Men vi spelar ju inte i ett vakuum. Det finns de som har större problem än vi (uppenbarligen 8 lag).
Omvända världen
Ja sorry.Lakers-Ulla wrote:Det är väl precis det jag sägerbratsson wrote:Fast i dag dominerade Leksand stora delar av matchen men vi tar 3 poäng.Lakers-Ulla wrote: Sett till spelet de sista 10 matcherna (utom idag och mot HV) så borde vi leda serien!
Omvända världen
Jag läser lika bra som Växjö är på att göra mål