VLH - LHC 4/1 2025 kl.15.15
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Re: VLH - LHC 4/1 2025 kl.15.15
Min syn på det, som svar till ”oss ryggdunkare”:
1. Jörgen Jönsson - han är klar för FBK, absolut. Men han är samtidigt sjukt proffsig hela vägen ut i fingerspetsarna. Han skulle aldrig lägga sig och då OM det inte var kört eller att han anser själv någon annan hade löst det bättre. Kan lova att Evertsson ställt frågan och Jörgen säkerligen svarat nej på att ge upp. Min fråga är, om vi ger han foten - vad gör vi då? Tänker du fjunis-Raz ska ta över då? Han har ju knappt hår på k*ken i dessa sammanhang…
2. Spelet - vi spelar en riktigt bra ishockey, förutom att det inte studsar med alls när det gäller. Sådant är svårt att tvätta bort. Jag tycker att det är ett mirakel att vi inte är topp-4 med detta spelet, faktiskt! Men jag vet också hur det är med psykologi i lagidrott och det är den som gör att jag tror mer och mer på kval - även om det känns ologiskt. Jag har svårt att se målskyttet vända för någon spelare tillkommer. Det syns tydligt att spelarna inte heller tror på att det blir mål när läget kommer. Emil Larsson kommer in idag och visar hur en RIKTIG hockeyspelare ska spela: hårt, tufft, vinna varje duell och trissan ska i mål oavsett läge! Sådant skrämmer mig mer att vi inte sett hittills.
1. Jörgen Jönsson - han är klar för FBK, absolut. Men han är samtidigt sjukt proffsig hela vägen ut i fingerspetsarna. Han skulle aldrig lägga sig och då OM det inte var kört eller att han anser själv någon annan hade löst det bättre. Kan lova att Evertsson ställt frågan och Jörgen säkerligen svarat nej på att ge upp. Min fråga är, om vi ger han foten - vad gör vi då? Tänker du fjunis-Raz ska ta över då? Han har ju knappt hår på k*ken i dessa sammanhang…
2. Spelet - vi spelar en riktigt bra ishockey, förutom att det inte studsar med alls när det gäller. Sådant är svårt att tvätta bort. Jag tycker att det är ett mirakel att vi inte är topp-4 med detta spelet, faktiskt! Men jag vet också hur det är med psykologi i lagidrott och det är den som gör att jag tror mer och mer på kval - även om det känns ologiskt. Jag har svårt att se målskyttet vända för någon spelare tillkommer. Det syns tydligt att spelarna inte heller tror på att det blir mål när läget kommer. Emil Larsson kommer in idag och visar hur en RIKTIG hockeyspelare ska spela: hårt, tufft, vinna varje duell och trissan ska i mål oavsett läge! Sådant skrämmer mig mer att vi inte sett hittills.
Ja Jörgen har satt spelet, inte hans fel att Evertsson glömde bort det där med att göra mål osv.
Jörgen är en av de större i hockeysverige, aldrig att han lägger ner en säsong i huvudet innan han försökt vinna till 100%.
Jag lägger den här säsongen helt på Evertsson, vilket är ok. Han är människa han med.
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Jörgen är en av de större i hockeysverige, aldrig att han lägger ner en säsong i huvudet innan han försökt vinna till 100%.
Jag lägger den här säsongen helt på Evertsson, vilket är ok. Han är människa han med.
Svartvadet - Ja, Emil Larsson kommer vara nyttig.
Vi spelar mycket på utsida och skotten (som du själv påpekar) skjuts inte för att göra mål. Defensivt är det lysande att ha så stort puckinnehav, men det ska inte krävas 60 skott/match från yrkesmän för att göra 2 mål. Så spelet är inte så bra som det kan verka. Risken är att vi ljuger för oss själva och tror det bara handlar om att pucken studsar lite snett.
Men som sagt, om vi förstår att vårt puckinnehav mestadels handlar om att inte släppa in mål fine. Men för att göra mål krävs mer.
Vi spelar mycket på utsida och skotten (som du själv påpekar) skjuts inte för att göra mål. Defensivt är det lysande att ha så stort puckinnehav, men det ska inte krävas 60 skott/match från yrkesmän för att göra 2 mål. Så spelet är inte så bra som det kan verka. Risken är att vi ljuger för oss själva och tror det bara handlar om att pucken studsar lite snett.
Men som sagt, om vi förstår att vårt puckinnehav mestadels handlar om att inte släppa in mål fine. Men för att göra mål krävs mer.
Och där går HV71 om oss
Idag passerades vi av HV. Botten är nådd
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Ja, förlust mot Losers HC på hemmais och förbisprungna av våra rika cousins från norr. Jag har haft bättre lördagar...
-
- c/o LL´s Forum
Lite skillnad dock när man är i zonen och inte...
Andra perren i Malmö: MIF-HV71 0-3, skott 17-4...
Andra perren i Malmö: MIF-HV71 0-3, skott 17-4...
HV havererar mot Malmö. Så jäkla gottvlk wrote:Idag passerades vi av HV. Botten är nådd
VLH - LHC [emoji2392]/1 202[emoji2393] kl.1[emoji2393].1[emoji2393]
Malmö hade alltså förmågan att så långt i alla fall kapitalisera på sitt spelövertag. Något vi inte kan.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
-
- Forumdemon
Hockeyguden hör bön!
Alla resultaten gick vår väg. Hockeyguden hör verkligen bön. Ovetenskapligt faktiskt att ifrågasätta hans existens.
Något jag funderat på under kvällen är om vi ska låta laget spela klapp-klapp istället och försöka måla i öppen kasse. Nu har vi länge försökt med basics. Mycket skott (vi har skjutit näst mest) och trafik på kassen (sämre med det för vi älskar att snurra runt längs sargen). Målet idag var just ett playaaah-mål regisserat av HugoG.
Två av våra bufflar är på skadelistan (Lundberg och Heavy Metal) så tills de är tillbaka kanske vi skulle gå tillbaka till trix och kombinationshockeyn. Passar materialet bättre. Bättre än den vägg vi nu stångar oss emot i alla fall och våra lirare vantrivs. Buffel-hockey är inte deras grej och det märks.
Något jag funderat på under kvällen är om vi ska låta laget spela klapp-klapp istället och försöka måla i öppen kasse. Nu har vi länge försökt med basics. Mycket skott (vi har skjutit näst mest) och trafik på kassen (sämre med det för vi älskar att snurra runt längs sargen). Målet idag var just ett playaaah-mål regisserat av HugoG.
Två av våra bufflar är på skadelistan (Lundberg och Heavy Metal) så tills de är tillbaka kanske vi skulle gå tillbaka till trix och kombinationshockeyn. Passar materialet bättre. Bättre än den vägg vi nu stångar oss emot i alla fall och våra lirare vantrivs. Buffel-hockey är inte deras grej och det märks.
Bra idé!Varanen wrote:Alla resultaten gick vår väg. Hockeyguden hör verkligen bön. Ovetenskapligt faktiskt att ifrågasätta hans existens.
Den här himla dump n chase-hockeyn har jag inte sett Växjö spela någonsin?
Såg ni Otto Stenbergs avslut till 1-0 för Sverige ? Tänk om…
Nu händer det ju inte, men lek med tanken att Växjö skulle möta Färjestad i playout - och TIMELL var klar för Växjö samtidigt som Jörgen är klar för Karlstad - skulle man swoppa coacher rakt av INNAN kvalet då..?!?
Eller om gamla serietransfern gällde - där HA-lag kvalar mot SHL-lag - och Växjö skulle få Björklöven i kvalet - med HELLQVIST i Ume'båset..?!?
Eller om gamla serietransfern gällde - där HA-lag kvalar mot SHL-lag - och Växjö skulle få Björklöven i kvalet - med HELLQVIST i Ume'båset..?!?
bratson - Problemet är ju bara den att det var så vi började säsongen. Funkade inte varför vi gick back to basics. Men frågan är om vi inte tog fler poäng som trixiga lirare än vi gör nu.
VLH - LHC [emoji2392]/1 202[emoji2393] kl.1[emoji2393].1[emoji2393]
JJ är ju fortfarande inne på att vi har otur. Så länge han står fast vid det kommer inga förändringar att ske.
Så är det med det, som det
Det är helt nytt för Lakers, att skylla på otur. Vi har alltid jobbat med saker vi kan påverka. Känns som en dålig analys av 30 omgångar.PutteA wrote:JJ är ju fortfarande inne på att vi har otur. Så länge han står fast vid det kommer inga förändringar att ske.
Samtidigt kan han ju inte sitta och säga att vi har för lite talang i truppen för den här ligan. Att sportchefen misslyckats med bygget. För få spelare som har det i sig.
ERIKSSON skulle explodera i år.. BLICHFELDT hade "flera oupptäckta nivåer" till i sig (precis som STRANDBERG).. och RÅBÄÄÄR trodde man så mycket på (trots att han aldrig satt sin fot i Europa) att man skrev två år direkt..
Jojo..
ERIKSSON skulle explodera i år.. BLICHFELDT hade "flera oupptäckta nivåer" till i sig (precis som STRANDBERG).. och RÅBÄÄÄR trodde man så mycket på (trots att han aldrig satt sin fot i Europa) att man skrev två år direkt..
Jojo..
Ja jag vet inte.Varanen wrote:bratson - Problemet är ju bara den att det var så vi började säsongen. Funkade inte varför vi gick back to basics. Men frågan är om vi inte tog fler poäng som trixiga lirare än vi gör nu.
Vi spelar runt pucken väldigt bra men sällan några genomskärande pass som målvakten inte hinner över på eller kluriga skott eller något spelskickligt över huvud taget. Ser sällan någon pass in i slottet där någon lyckas få klubban på pucken.
Runt runt runt går pucken och spelarna med, men det är ju bara för lagen att räkna in våra spelare så är det lugnt.
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Re: VLH - LHC [emoji2392]/1 202[emoji2393] kl.1[emoji2393].1[emoji2393]
Kritisera inte Jörgen härinne, då blir du hatad och hånad!PutteA wrote: 5 January 2025, 01:03 JJ är ju fortfarande inne på att vi har otur. Så länge han står fast vid det kommer inga förändringar att ske.
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Vem har hatat och hånat? Bara för att man inte håller med betyder det inte att det beror på hånfullt hat.
Jag själv tycker ju att man bör överväga att låta FBK betala coach Jörgen redan nu. Särskilt efter att han lät McLol starta som tekare i förlängningen mot Örebro. Något han inte gjorde mot LHC. Och jag har inte stött på något hånfullt hat.
Jag själv tycker ju att man bör överväga att låta FBK betala coach Jörgen redan nu. Särskilt efter att han lät McLol starta som tekare i förlängningen mot Örebro. Något han inte gjorde mot LHC. Och jag har inte stött på något hånfullt hat.
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Detta är ju vad jag kallar hån, pga att man har en avvikande åsikt som inte innebär att man hyllar allt och alla och att man inte skyller 30 matchers måltorka på otur.Härmapan wrote: 4 January 2025, 18:31Ja, vi ”ryggdunkare” som inte köper ryktet att E är klar för Frölunda och pissar på Växjö - tror och hoppas på att vi löser detta!steve_saviano_theking wrote:Är ni ryggdunkare fortfarande helt övertygade om att vi kommer undvika kval? Jag kan verkligen inte se vilka 2 lag vi ska hålla bakom oss.
Och för i helvete Evertsson skicka Jörgen, det känns mer som att han funderar på hur han ska formera Färjestad nästa säsong än hur vi ska lösa vårat målskytte.
Jörgen har ju faktiskt ingen anledning att avsluta bra här, han har ju redan sitt på det torra inför nästa säsong.
Vi är tre gånger så bra som silverköping men det har gått troll i skiten!
Såg du denna och de senaste 5 matcherna???
Din lösning: att skeppa både E, Jörgen, Hellgren och alla andra ansvariga tror jag NOLL på!!!!
Hade vi spelat dåligt eller uppgivet så absolut - men vi spelar ju för fan fantastisk hockey och är ett (eller för den delen) 2,3,4 ribbskott ifrån att vinna - IGEN!!!
Det är sjukt frustrerande att vi inte får in pucken - men om du tror att lösningen är att sparka Evertsson - jösses
Jag gissar att du inte ens har utövat idrott på korp-nivå!
Med vänlig hälsning,
Ryggdunkare
PS. Det är aldrig för sent att ge upp DS.
PPS. Dunka lite röv med Kloker oxå DS.
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Vi är överens i sak (alltså att man inte kan kalla 30 matchers måltorka för otur). Men du startar ju ditt inlägg med att kalla de som inte håller med dig för ryggdunkare. Kom igen nu. Lite sarkasm och ironi måste vi kunna hantera. Det gäller alla.
Vafan det är ju du som sätter tonen med ni ryggdunkare. Sluta lipa förfan.
Vad är det ryggdunkare inte håller med om ?Varanen wrote:Vi är överens i sak (alltså att man inte kan kalla 30 matchers måltorka för otur). Men du startar ju ditt inlägg med att kalla de som inte håller med dig för ryggdunkare. Kom igen nu. Lite sarkasm och ironi måste vi kunna hantera. Det gäller alla.
-
- Forumdemon
Jag vet inte hur det är med er andra, men när jag skriver här inne så är jag nästan alltid förbannad och helt ur balans, då kan vad som helst ploppa ur mig och allt som skrivs ska tas med en stor nypa salt. Om jag t ex skriver att min konspiratoriska hjärna tror att Evertsson är klar för Frölunda så betyder det inte att det ÄR så. Mitt alter ego ’Mr. Evil Dyster’ bara tror att det är så, speciellt efter att man har torskat mot … Modo. Skriver jag en sån sak på ett forum där 99,9% gillar Lakers så förväntar jag också att folk ska säga emot mig, kanske t o m bli fly förbannade. Och det är fine - hockey och supporterskap ÄR känslor. Det är så det måste få vara. Igår var det hemskt, jag skrev massvis efteråt men lyckade lyckligtvis radera det mesta innan jag publicerade. LHC har nu tagit 6 av 9 poäng på oss, ofattbart med tanke på vilka losers dom är. Men vi är på deras nivå just nu, detta faktum svider mest.
MEN, visst syntes det senare i den bistra januarikvällen en spricka i det blytunga molntäcket som lagt sig över Växjö och Vida arena? Jo, så var det. Hockeyguden hörsammade mina och andras böner; när allt såg som svartast ut så studsade plötsligt puckjäveln våran väg ute i vårt kyliga avlånga land. Min ilska förbyttes mot lättnad, jag somnade t o m med ett leende på läpparna. DET har jag nog aldrig tidigare gjort efter en förlust!
Nu väntar Timrå borta, dom har vi haft det jobbigt mot. Kanske blir det en ny torsk, men vi är på gång uppåt. Hockeyguden har lagt sina beskyddande vingar över detta popcorngänget och RR gör snart entré.
Rock on!
MEN, visst syntes det senare i den bistra januarikvällen en spricka i det blytunga molntäcket som lagt sig över Växjö och Vida arena? Jo, så var det. Hockeyguden hörsammade mina och andras böner; när allt såg som svartast ut så studsade plötsligt puckjäveln våran väg ute i vårt kyliga avlånga land. Min ilska förbyttes mot lättnad, jag somnade t o m med ett leende på läpparna. DET har jag nog aldrig tidigare gjort efter en förlust!
Nu väntar Timrå borta, dom har vi haft det jobbigt mot. Kanske blir det en ny torsk, men vi är på gång uppåt. Hockeyguden har lagt sina beskyddande vingar över detta popcorngänget och RR gör snart entré.
Rock on!
Ungefär samma här, jag skriver i känslan och mina inlägg ska tas därefter. När ingen längre skriver eller bryr sig, då är vi illa ute.Dysterqvist wrote:Jag vet inte hur det är med er andra, men när jag skriver här inne så är jag nästan alltid förbannad och helt ur balans, då kan vad som helst ploppa ur mig och allt som skrivs ska tas med en stor nypa salt. Om jag t ex skriver att min konspiratoriska hjärna tror att Evertsson är klar för Frölunda så betyder det inte att det ÄR så. Mitt alter ego ’Mr. Evil Dyster’ bara tror att det är så, speciellt efter att man har torskat mot … Modo. Skriver jag en sån sak på ett forum där 99,9% gillar Lakers så förväntar jag också att folk ska säga emot mig, kanske t o m bli fly förbannade. Och det är fine - hockey och supporterskap ÄR känslor. Det är så det måste få vara. Igår var det hemskt, jag skrev massvis efteråt men lyckade lyckligtvis radera det mesta innan jag publicerade. LHC har nu tagit 6 av 9 poäng på oss, ofattbart med tanke på vilka losers dom är. Men vi är på deras nivå just nu, detta faktum svider mest.
Rock on!
Det roliga i allt är att det låtit ungefär likadant dom säsongerna vi tagit guld.
Sen är det en annan del, den att Växjöpubliken egentligen inte förtjänar ett framgångsrikt lag som spelar med hjärta. Det svider att säga det men det har varit tydligt i flera år. Lakers organisation har varit den mest framgångsrika i Sverige de senaste tio åren medan supportrarna gått i motsatt riktning. Så visst kan man sätta Strandberg på läktaren, där får han gott sällskap av andra som är iklädda Lakerstrikåer men saknar passion.
I övrigt ser Lakers faktiskt ut precis som vanligt med den fundamentala skillnaden att det saknas skills. Laget har sin vana trogen börjat trumma igång runt jul och enligt statistiken är man tillsammans med HV det bäst spelande laget de senaste 10 matcherna. Än mer anledning till oro när man inte vinner trots det. Den här säsongen är på Evertsson, han struntade i skills och nu får vi sota för det.
I övrigt ser Lakers faktiskt ut precis som vanligt med den fundamentala skillnaden att det saknas skills. Laget har sin vana trogen börjat trumma igång runt jul och enligt statistiken är man tillsammans med HV det bäst spelande laget de senaste 10 matcherna. Än mer anledning till oro när man inte vinner trots det. Den här säsongen är på Evertsson, han struntade i skills och nu får vi sota för det.
Hat och hån…???steve_saviano_theking wrote:Detta är ju vad jag kallar hån, pga att man har en avvikande åsikt som inte innebär att man hyllar allt och alla och att man inte skyller 30 matchers måltorka på otur.Härmapan wrote: 4 January 2025, 18:31Ja, vi ”ryggdunkare” som inte köper ryktet att E är klar för Frölunda och pissar på Växjö - tror och hoppas på att vi löser detta!steve_saviano_theking wrote:Är ni ryggdunkare fortfarande helt övertygade om att vi kommer undvika kval? Jag kan verkligen inte se vilka 2 lag vi ska hålla bakom oss.
Och för i helvete Evertsson skicka Jörgen, det känns mer som att han funderar på hur han ska formera Färjestad nästa säsong än hur vi ska lösa vårat målskytte.
Jörgen har ju faktiskt ingen anledning att avsluta bra här, han har ju redan sitt på det torra inför nästa säsong.
Din lösning: att skeppa både E, Jörgen, Hellgren och alla andra ansvariga tror jag NOLL på!!!!
Hade vi spelat dåligt eller uppgivet så absolut - men vi spelar ju för fan fantastisk hockey och är ett (eller för den delen) 2,3,4 ribbskott ifrån att vinna - IGEN!!!
Det är sjukt frustrerande att vi inte får in pucken - men om du tror att lösningen är att sparka Evertsson - jösses
Med vänlig hälsning,
Ryggdunkare
Jag ber om ursäkt om du är kränkt - det ska inte upprepas!
Själv är jag efter 13 år på forumet rätt less på att bli kallad ”syltrygg”, ”ryggdunkare”, ”ryggradslös”, ”sanningsförnekare” osv. osv. bara för att man inte håller med om att vi bör(citat) ”spänna upp Höneröven för bespottning i senan han kallar ryggrad nere på Stortorget”!
Detta är för övrigt den ENDA lösningen på de problem vi upplevt genom åren (inkl SM-gulden) som presenterats! Inga andra förslag, kreativa lösningar eller ideér - utan bara skicka Höneröven åt helvete så bli allt bra…
Det är möjligt att ni har rätt? Vi kanske hade suttit här med 6-7 SM-guld om förslaget röstats igenom något av de första åren i SHL???
Jag lägger ner forumet nu men avslutar med min personliga ståndpunkt!
1. Allt är frid och fröjd
Nä, det är snudd på katastrof. Laget är fellbyggt i den mening att vi saknar målskytt/ar - ABSOLUT - det ser ju alla (även vi syltryggar) MEN vi spelar fortfarande bättre än alla vi möter så min förhoppning är att man hittar en lösning utan att slänga in en handgranat på kansliet!
2. Skicka JJ
Ja, kanske? Jag skulle inte gråta mig till sömns. Något måste göras och har vi någon vi tror gör ett bättre jobb så - absolut! Jag ryggdunkar det beslutet i så fall
3. Skicka Höneröven
BIG mistake enligt mig - den dagen kommer jag att bli orolig på riktigt!
Jag har frågat i över 10 år vem ni hellre skulle se som sportchef - men inte fått ett enda svar…? Nubben kanske…?
Jag är lite osäker på vad ni hoppas ska hända om vi skickar hela ledningen?
Personligen hoppas jag att vi istället hittar någon nyckel till problemet (det som är E storhet och som han väldigt ofta gör) och börjar ta mer poäng! Gör vi det så tror jag att vi blir otroligt obehagliga att möta i ett slutspel!
Lycka till med allt negativt spyende
Heja Lakers
Amen !Härmapan wrote:Hat och hån…???steve_saviano_theking wrote:Detta är ju vad jag kallar hån, pga att man har en avvikande åsikt som inte innebär att man hyllar allt och alla och att man inte skyller 30 matchers måltorka på otur.Härmapan wrote: 4 January 2025, 18:31 Ja, vi ”ryggdunkare” som inte köper ryktet att E är klar för Frölunda och pissar på Växjö - tror och hoppas på att vi löser detta!
Med vänlig hälsning,
Ryggdunkare
Jag ber om ursäkt om du är kränkt - det ska inte upprepas!
Själv är jag efter 13 år på forumet rätt less på att bli kallad ”syltrygg”, ”ryggdunkare”, ”ryggradslös”, ”sanningsförnekare” osv. osv. bara för att man inte håller med om att vi bör(citat) ”spänna upp Höneröven för bespottning i senan han kallar ryggrad nere på Stortorget”!
Detta är för övrigt den ENDA lösningen på de problem vi upplevt genom åren (inkl SM-gulden) som presenterats! Inga andra förslag, kreativa lösningar eller ideér - utan bara skicka Höneröven åt helvete så bli allt bra…
Det är möjligt att ni har rätt? Vi kanske hade suttit här med 6-7 SM-guld om förslaget röstats igenom något av de första åren i SHL???
Jag lägger ner forumet nu men avslutar med min personliga ståndpunkt!
1. Allt är frid och fröjd
Nä, det är snudd på katastrof. Laget är fellbyggt i den mening att vi saknar målskytt/ar - ABSOLUT - det ser ju alla (även vi syltryggar) MEN vi spelar fortfarande bättre än alla vi möter så min förhoppning är att man hittar en lösning utan att slänga in en handgranat på kansliet!
2. Skicka JJ
Ja, kanske? Jag skulle inte gråta mig till sömns. Något måste göras och har vi någon vi tror gör ett bättre jobb så - absolut! Jag ryggdunkar det beslutet i så fall
3. Skicka Höneröven
BIG mistake enligt mig - den dagen kommer jag att bli orolig på riktigt!
Jag har frågat i över 10 år vem ni hellre skulle se som sportchef - men inte fått ett enda svar…? Nubben kanske…?
Jag är lite osäker på vad ni hoppas ska hända om vi skickar hela ledningen?
Personligen hoppas jag att vi istället hittar någon nyckel till problemet (det som är E storhet och som han väldigt ofta gör) och börjar ta mer poäng! Gör vi det så tror jag att vi blir otroligt obehagliga att möta i ett slutspel!
Lycka till med allt negativt spyende
Heja Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Man ska ha med sig också att vi är enormt bortskämda med framgång!
Givetvis får man spy ut sig allt man känner, kan även förstår frustrationen när man tänker att "nu lär det sågas friskt på forumet" och möts av massa optimism...
Vi ska ha klart för oss att Växjö är ingen hockeystad och VLH har en otroligt liten följarskara. Bara jämföra med HV som hade över 1000(!) inlägg i deras matchtråd igår. Jag skulle säga att det är kanske 2000 som följer VLH och bryr sig aktivt, resten är bara där när det går bra.
Givetvis får man spy ut sig allt man känner, kan även förstår frustrationen när man tänker att "nu lär det sågas friskt på forumet" och möts av massa optimism...
Vi ska ha klart för oss att Växjö är ingen hockeystad och VLH har en otroligt liten följarskara. Bara jämföra med HV som hade över 1000(!) inlägg i deras matchtråd igår. Jag skulle säga att det är kanske 2000 som följer VLH och bryr sig aktivt, resten är bara där när det går bra.
Lite så är det, och än så länge har mycket gått bra. Nästan lite sugen på motgång, känns bättre när det vänder då (om det vänder ).Svartvadet wrote: 5 January 2025, 15:59 Man ska ha med sig också att vi är enormt bortskämda med framgång!